انتقاد شدید نمایندگان دموکرات‌ کنگره آمریکا از بودجه پیشنهادی ترامپ

نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا با انتقاد از بودجه پیشنهادی ترامپ تاکید کردند رئیس جمهور آمریکا در این بودجه فقرا را نادیده گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا با انتقاد از بودجه پیشنهادی دونالد ترامپ، آن را مغایر با نیاز‌های مردم آمریکا دانستند و تاکید کردند، ترامپ در این بودجه فقرا را نادیده گرفته است.  

جان یرموث سناتور دموکرات ایالت کنتاکی در سنای آمریکا در توئیت خود با انتقاد از این بودجه پیشنهادی نوشت: بودجه پیشنهادی ترامپ به مانند طرح بیمه نامه ترامپ‌کر و لایحه مالیاتی جمهوری‌خواهان سبب خواهد شد خانواده‌های قشر کارگر آمریکا تاوان و هزینه‌های پیشنهادات جمهوریخواهان به ثروتمندان آمریکایی را پرداخت کنند.  

باربارا لی سناتور دموکرات ایالت مریلند در سنای آمریکا نیز در توئیتی نوشت: به عنوان یک مادر تنها که برای کمک به تغذیه پسرانم متکی به کوپن غذا بودم، نمی‌توانم اغراق کنم که چقدر این پیشنهاد تحقیرآمیز و مایه رنجش است. خانواده‌های کم درآمد نیازمند دسترسی بیشتر به محصولات تازه و غذا‌های سالم هستند نه دسترسی کمتر.  

همچنین سناتور برنی سندرز نیز در صفحه رسمی توئیتر خود در این باره نوشت: دونالد ترامپ در نتیجه امضای قانون مالیاتی جمهوریخواهان سالانه بیش از ۱۱ میلیون دلار معافیت مالیاتی دریافت خواهد کرد. در همین حال بودجه پیشنهادی دولت ترامپ بیش از ۱۱ میلیون دانش آموز را از فعالیت‌های فوق برنامه محروم خواهد کرد.  

پتی موری سناتور دموکرات ایالت واشنگتن در مجلس سنای آمریکا نیز در توئیت خود با انتقاد از بودجه پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا نوشت: برای دومین سال متوالی، بودجه پیشنهادی ترامپ سبب حذف بودجه فدرال برای خطوط حمل و نقل آینده در سراسر ایالت واشنگتن خواهد شد.  

نانسی پلوسی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا نیز روز گذشته در توئیت خود ضمن انتقاد از بودجه پیشنهادی رئیس جمهور این کشور و تاکید بر اینکه ترامپ در این بودجه فقرا را نادیده گرفته است، نوشت: بودجه پیشنهادی ترامپ بودجه مراقبت‌های بهداشتی را حذف کرد. با این پیشنهاد، ثروتمندان جشن می‌گیرند و فقرا قربانی می‌شوند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار