پنجره واحد رسیدگی به درخواست‌های مردمی فعال شود

استاندار بوشهر با بیان اینکه فلسفه کار مدیران اجرایی در یک نظام دینی، جلب رضایت مردم است، بیان کرد: یکی از گلایه مندی‌های مردمی موضوع رسیدگی به درخواست‌های مردمی است که باید در قالب پنجره واحد با جدیت دنبال شود.

پنجره واحد رسیدگی به درخواست‌های مردمی فعال شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در دومین نشست شورای هماهنگی مدیران بازرسی، بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی استان بوشهر با قدردانی از حضور پرشور مردم استان بوشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: فلسفه نظام اداری، خدمتگزاری به مردم است و نظام اداری باید وظیفه سنگینی را در این زمینه انجام دهد.

وی تاکید کرد: یکی از حوزه هایی که به بهبود امور، سالم سازی فضای کار و تلاش و مبارزه با فساد کمک می کند حوزه بازرسی است؛ بازرسی‌ها چشم تیزبین هر مجموعه اداری هستند.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به بازرسی در عملکرد دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های کاری در استان بوشهر، موضوع اقتصاد مقاومتی است و در سفرهای شهرستانی این موضوع با جدیت دنبال می شود.

گراوند با بیان اینکه فلسفه کار مدیران اجرایی در یک نظام دینی، جلب رضایت مردم است، بیان کرد: یکی از گلایه مندی های مردمی موضوع رسیدگی به درخواست های مردمی است که باید در قالب پنجره واحد با جدیت دنبال شود.

وی ادامه داد: در موضوع اشتغال، پنجره واحد این موضوع را با جدیت دنبال می‌کند تا متقاضیان به جای مراجعه به مدیران با استفاده از پنجره واحد، پاسخ‌های خود را هم دریافت کنند.

انتهای پیام/م

فعال شدن پنجره واحد رسیدگی به درخواست‌های مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.