پیکر ۴ شهید گمنام در شهرستان عسلویه تشییع و خاک‌سپاری می‌شود

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه گفت: پیکر مطهر ۴ شهید گمنام دفاع مقدس، ۲۹ بهمن‌ماه با استقبال مردم وارد فرودگاه عسلویه می‌شوند و یک اسفند پس از تشییع در نخل‌تقی و بیدخون خاک‌سپاری می‌شوند.

پیکر ۴ شهید گمنام در شهرستان عسلویه تشییع و خاک‌سپاری می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ مهدی ‌حسن‌زاده در نشست هماهنگی  برگزاری ویژه برنامه‌های مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان عسلویه بیان کرد: نعمت استقلال، اقتدار و امنیت کشور ما امروز مرهون جان‌فشانی و فداکاری شهدا است و ما وظیفه داریم راه آنها را ادامه دهیم.

وی با اشاره به ورود پیکر مطهر 4 شهید گمنام دفاع مقدس، 29 بهمن ماه ساعت 7:30 صبح به فرودگاه  عسلویه افزود: شب وداع با شهدا ساعت ۲۰ دوشنبه ۳۰ بهمن در حسینیه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه خاتم الانبیاء عسلویه با بیان اینکه از این 4 شهید گرانقدر 2 شهید در روستای بیدخون و 2 شهید در شهر نخل تقی به خاک سپرده می‌شوند تصریح کرد:  تشییع شهدا در بیدخون ساعت ۸ صبح سه‌شنبه اول اسفند از حسینیه شهید آگوشی تا پارک شهدای گمنام و  تشییع شهدای نخل تقی ساعت ۱۵ همان روز  از میدان ناخدا تا پارک ساحلی انجام می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان عسلویه نیز بر هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای هر چه باشکوه برگزار شدن این آیین تاکید کرد و افزود: این امر فرصتی مناسب است تا هر چند اندک در برابر فداکاری و ایثار این عزیزان ادای دین کنیم.

سید علیرضا سجادی تصریح کرد: همه دستگاههای اجرایی و شرکتهای مستقر در منطقه عسلویه با سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/م

تشییع و خاکسپاری پیکر ۴ شهید گمنام در شهرستان عسلویه

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.