راهپیمایی ۲۲ بهمن پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد.

تحکیم پایه‌های انقلاب اسلامی با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور تماشایی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پیام‌های بسیاری برای جهانیان داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر پایه خون شهدا و همین مردم محوری متکی و استوار شده است افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایه‌های انقلاب اسلامی را بیش از گذشته مستحکم‌تر کرد و ثبات بخشید.

نکونام با بیان وجود برخی کاستی‌های سیاسی، فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی علیرغم همه محاسن موجود در جامعه اظهار داشت: پرهیز از سیاسی کاری، جناح بازی، قوم گرایی و فعالیت شبانه روزی برای خدمت به مردم باید سرلوحه مسئولان نظام در سطح ملی و استانی باشد.

وی در ادامه با اشاره به خشکسالی‌های دهه اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز مسأله آب یک بحث هشدار دهنده و مهم برای همه مردم و مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان ضرورت توجه جدی به آموزش و پژوهش در دانشگاه‌ها افزود: دستیابی به رشد و توسعه در زمینه‌های مختلف هر جامعه، نیازمند پژوهش است.

نکونام تأکید کرد: مسئولان باید نسبت به سلامت روابط دانشجویان و تأمین امنیت دانشگاه‌ها حساس باشند.

وی همچنین خواستار گسترش فعالیت‌های فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی، انسجام امور فرهنگی و ارتباط فرهنگی بین ادارات شد.

انتهای پیام/ن

راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام‌های بسیاری برای جهانیان داشت

برچسب ها: فرهنگی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار