رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز:

رفع تصرف ۴۰۰ متر از اراضی ملی نطنز از متصرفان

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز گفت: ۴۰۰ متر از عرصه‌های منابع طبیعی و ملی این شهرستان با حکم مراجع قضایی خلع ید شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید زمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق دستور قاضی اجرای احکام ‌کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه نیروی انتظامی طرقرود به منظور اجرای حکم قطعی رفع تصرف از ۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی و اعاده به وضع سابق به محله گهر روستای کشه مراجعه کرده و با رفع تصرف از اراضی ملی، دیوار مستحدثه تخریب و به حالت اولیه برگشت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز با اشاره به فعالیت گشت یگان حفاظت از اراضی ملی در شهرستان نطنز گفت: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری جهت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی، این اداره با تشکیل یگان حفاظت از اراضی، بیش از گذشته در راه حفاظت از اراضی ملی و برخورد با متصرفان تلاش کرده و به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت‌المال را نخواهد داد.

وی با بیان اینکه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز به افراد سودجو فرصت تعرض به بیت‌المال را نخواهد داد، افزود: تصرف دوباره زمین‌های خلع ید شده براساس ماده ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی مستوجب مجازات حبس از شش ماه تا دو سال خواهد بود.

زمانی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۵۰۴ به عنوان خط ارتباطی یگان حفاظت منابع طبیعی با مردم به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش درباره وقوع حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی، تصرف اراضی ملی، تخریب عرصه‌های منابع طبیعی نظیر قطع درختان، بوته‌کنی، ساخت و ساز و برداشت غیر مجاز در عرصه‌ها است.

 

انتهای پیام/م

 

رفع تصرف اراضی ملی نطنز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار