اهدای لوح زرین به شرکت بتن و ماشین قدس رضوی

شرکت بتن وماشین قدس رضوی در اجلاس سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران، به عنوان انبوه ساز برتر انتخاب و محمود عیدی، مدیرعامل این مجموعه با دریافت لوح زرین مورد تقدیر قرار گرفت.

اهدای لوح زرین به شرکت بتن و ماشین قدس رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  اجلاس سراسری انبوه سازان بزرگترین گردهمایی فعالان ساختمانی کشور است که توسط کانون سراسری انجمن­های صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است، شعار این اجلاس که با محوریت تبیین دیدگاه و ترسیم چشم انداز بخش خصوصی در صنعت مسکن و ساختمان کشور و با تمرکز بر احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری برگزارشد؛ "ایران شهر، شهری برای زندگی" بود.

شایان ذکر است شرکت بتن و ماشین قدس رضوی از جمله شرکت‌های تحت نظر معاونت اقتصادی آستان قدس رضوی است که در زمینه تولید بتن، مصالح بتنی، قطعات پیش ساخته و هبلکس و همچنین تجمیع ماشین آلات ترابری و راهسازی فعالیت نموده و اجرای پروژه‌هایی نظیر پارکینگ طبقاتی صحن بزرگ جامع رضوی، بهسازی و تعریض بزرگراه شهید کلانتری در مشهد مقدس و بسیاری از پروژه‌های مهم ساختمانی در سطح کشور از اهم اقدامات شرکت بتن و ماشین قدس رضوی می‌باشد.


این همایش باحضور معاون وزیر راه وشهرسازی، مقامات دولتی بخش مسکن، مدیران بخش خصوصی و همچنین نمایندگان مجلس و مدیرعامل بانک مسکن، در مرکز همایش‌های بین المللی کتابخانه ملی در تهران برگزار و لوح زرین این همایش به مدیرعامل شرکت بتن و ماشین قدس رضوی اهدا شد.

 
انتهای پیام // ف. ح
 
 

 

 

شرکت بتن وماشین قدس رضوی به عنوان انبوه ساز برتر انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.