«قزوین، نزدیکترین مقصد» شعار نوروز ۹۷

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، شعار نوروز ۹۷ استان را «قزوین، نزدیکترین مقصد» بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حضرتی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در نشست ستاد خدمات سفر افزود: بی‌گمان، استان قزوین در سال ۹۷ نوروز متفاوت‌تری را به نمایش می‌گذارد و شاهد رویداد‌های متنوع و پرنشاطی که حاصل همکاری و هم افزایی همه نهاد‌های دولتی، عمومی و سمن‌های غیر دولتی است، خواهیم بود.

حضرتی اضافه کرد: در دو سال اخیر، جایگاه مقصدی استان قزوین برای گردشگران در طول سال تثبیت شده است و باید به دنبال ارتقای این جایگاه باشیم.

وی اضافه کرد: فراوانی آثار تاریخی، بکر بودن جاذبه‌های طبیعی، تنوع قومی و آیین‌های مردمی به همراه گستردگی سوغات و صنایع‌دستی فرصت کم نظیری را برای توسعه گردشگری استان قزوین فراهم آورده و قرار گرفتن آن در مرکز کریدور ارتباطی شمال – جنوب و شرق – غرب کشور، قزوین را به مقصدی دلپذیر برای گردشگران تبدیل کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: نزدیکی به بازار ۱۵ میلیونی تهران و البرز و استقبال گسترده‌ی گردشگران و خانواده‌ها برای دیدار از “قزوین، آیینه تاریخ و طبیعت ایران “که نزدیکترین مقصد این کانون جمعیتی است، چشم انداز روشن و امید‌بخشی را در حوزه گردشگری به وجود آورده است.

حضرتی با اشاره به بهره برداری از ۴ مرکز اقامتی جدید در اسفند ماه و افزایش چشمگیر ظرفیت تخت و اتاق در هتل‌های تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر آمادگی استان قزوین برای پذیرایی از گردشگران تاکید کرد.

انتهای پیام/

نشست ستاد خدمات سفر استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.