آزادسازی حدود80 درصد از اراضی برای ساخت مصلای شهرضا

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شهرضا گفت:حدود 80 درصد از اراضی برای ساخت مصلای شهرضا آزادسازی شده و حدود هزار و 422 متر مربع هنوز باقی مانده و نیاز به آزادسازی دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امرالله پژومان با اشاره به وضعیت پروژه احداث مصلای نماز جمعه شهرضا، اظهار کرد: مصلای نماز جمعه شهرضا در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع در بافت مرکزی شهر جانمایی شده که حدود 5 هزار متر مربع از زمین مورد نیاز تملک و آزادسازی شده است.

وی با اشاره به این که حدود 80 درصد از اراضی آزادسازی شده و حدود هزار و 422 متر مربع هنوز باقی مانده و نیاز به آزادسازی دارد، افزود: ساختمان مصلای نماز جمعه شهرضا بر اساس نیازسنجی در 4 طبقه پیش‌بینی شده و 16 هزار و 500 متر مربع جمع کل زیربنا است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شهرضا با بیان این‌که 25 پلاک از اراضی فاز 3 سروستان برای احداث مصلا اختصاص داده شده است، گفت: 25 پلاک از اراضی سروستان به عنوان تهاتر هزینه تملک اراضی قبلی به پروژه اختصاص یافته که در رابطه با پرداخت هزینه آماده‌سازی و نرخ تمام شده اراضی مذکور به مجموع مساحت 5 هزار و 92 متر مربع زمین مبلغ 4139 میلیارد ریال به حساب سازمان ملی زمین و مسکن واریز شده است.

وی با اشاره به پیشرفت احداث پروژه مصلای نماز جمعه شهرضا، خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و 250 متر مربع فونداسیون در دو فاز از 4 فاز احداثی و یک هزار و 500 متر مربع دیوار حائل بتنی مسلح اجرا شده است.

پژومان با اشاره به این‌که تاکنون بالغ بر 2 میلیارد تومان وجه از منابع داخلی ستاد برگزاری نماز جمعه و کمک‌های خیران و نذورات احداث برای آزادسازی زمین‌های اطراف مصلا هزینه شده است، بیان داشت: هزینه آزادسازی اراضی باقی مانده در طرح مصلای نماز جمعه شهرضا 14 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به جایگاه انجمن خیران مسکن‌ساز در شهرضا یادآور شد: زمینی برای متقاضیان واجد شرایط در شهرضا برای ساخت مسکن قشر هدف نداریم و اگر زمین مناسب اختصاص پیدا کند، خیران مسکن‌ساز در شهرضا شناسایی شده‌اند و آمادگی پیگیری احداث واحدهای مسکونی را دارند.

 

انتهای پیام/م

 

آزادسازی طرح مصلای شهرضا

برچسب ها: نماز جمعه ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.