احمد جبرئیل در همایش راز رضوان:

قلب عماد مغنیه با انقلاب اسلامی بود/تمام طرح‌ها و سناریو‌های آمریکا زیر پای مقاومت از بین رفته است

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت:محور مقاومت نشان داده که تمام طرح ها و سناریوهای آمریکا زیر پای مقاومت از بین رفته است.

قلب عماد مغنیه با انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی گروه سیاسبی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در همایش راز رضوان ویژه دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه، اظهار کرد: مغنیه در جهتی مخالف جریانی حرکتی می‌کرد که در آن زمان بر امت حاکم بود و آن جریان می خواست امت اسلامی را برده خود قرار دهد و آن را درگیر مشکلات زندگی خود کند.

جبرئیل اضافه کرد: این جریان منفی که عماد مغنیه علیه اش بود در واقع وابسته به جریان های استعماری غربی بود.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با بیان اینکه عماد مغنیه رهبری برجسته در مکتب مبارزه و جهاد بود که باید از وی پیروی کرد، گفت: این شهید بزرگ نسبت به واقعیت امت اسلامی بسیار آگاه بود و این آگاهی را به برکت شناخت و درک عمیق خود از تحولات و معارف اسلامی به دست آورده بود.

جبرئیل تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و یارانش که در راس آن آیت الله خامنه ای بودند، هدیه و موهبتی از جانب خداوند پس از قراردادهای کمپ دیوید برای امت اسلامی بود.

وی تصریح کرد: ما این جمله امام خمینی(ره) که فرمودند پیروزی انقلاب اسلامی فقط متعلق به ملت ایران نیست و متعلق به تمام مستضعفان جهان در زمین است و اینکه فرمودند اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین رود را فراموش نمی کنیم، ایشان از همه خواستند برای قدس جهاد کنند و به همین مناسبت روز جهانی قدس را بنیان نهادند.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران نقش بزرگی در ایجاد شخصیت جوانی عماد معنیه داشت، تصریح کرد: عماد مغنیه در راه فلسطین مبارزه می کرد ولی قلبش با انقلاب اسلامی در تهران و عاشق انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به نقش شهید عماد مغنیه در شکل گیری مبارزات علیه رژیم صهیونستی در لبنان، بیان کرد: ایشان ار مجاهدان، رهبران مبارز و خلاقی است که این خلاقیت را وارد صحنه مبارزه کرد. عماد مغنیه آموزش‌های خلاقانه در مبارزه داشت که در جنگ با اسرائیل شاهد این خلاقیت بودیم.

جبرئیل تصریح کرد: مبارزات او در مقابله با اسرائیل، نشانگر خلاقیتش بود که بیشتر هم تبلور آن در جنگ 33روزه دیده شد. عماد مغنیه رهبر پیروزی‌های لبنان بود.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین اظهار کرد:حزب الله متعلق به فلسطین نیز است چرا که در راه مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه فلسطین از بهر تا نهر آزاد خواهد شد، گفت: نقش عماد مغنیه در ارسال اسلحه و حمایت از فلسطینی‌ها را هیچگاه فراموش نمی کنیم، شخصیت عماد مغنیه انقلابی بود و فلسطین برای وی اولویت داشت.

جبرئیل در پاسخ به اظهارات مقامات وزارت خارجه وقت آمریکا که گفته بودند دنیا بعد از عماد مغنیه بهتر خواهد بود، گفت: ما به آنان می گوییم که امروز و بلعکس صحبت های شما مقاومت قوی تر از گذشته شده است.

وی با بیان اینکه با پیروزی محور مقاومت در سوریه و عراق، مقاومت از اقتدار بیشتری برخوردار شده است، ادامه داد: این محور از تهران، عراق، فلسطین، سوریه و لبنان با پیروزی هایی که به دست آورده، نشان داده که تمام طرح ها و سناریوهای آمریکا زیر پای مقاومت از بین رفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار