اکبر نبوی مجری کافه فیلم شد

اکبر نبوی، منتقد و نویسنده سینمایی از این هفته روی صندلی اجرای سری جدید «کافه فیلم» می نشیند.

اکبر نبوی مجری کافه فیلم شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم؛ پس از اتمام پخش دو سری از برنامه کافه فیلم با اجرای محمد صادقی و امید روحانی، سری سوم این برنامه از شامگاه پنجشنبه 26 بهمن، با تهیه کنندگی سعید بشیری و اجرای اکبر نبوی به روی آنتن می رود.

در نخستین قسمت از این سری، نبوی رو به روی سید ضیاءالدین دری می نشیند و با او درباره فیلم «سینما سینماست» این کارگردان سینما و تلویزیون گفتگو می کند.

در «سینما سینماست» که پیش از بخش گفت و گوی کافه فیلم پخش خواهد شد، یک کارگردان سینما که رضا کیانیان در نقشش ظاهر شده است، بعد از جستجوی بسیار ماندانا را برای ایفای نقش اول فیلم خود در نظر می‌گیرد؛ اما خانواده ماندانا با بازی او در فیلم مخالف هستند و این مخالفت ها ماجراهایی می آفریند.

دری این فیلم را در سال ۱۳۷۵ ساخته و علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز به عهده داشته است.

در کنار کیانیان، مریم مقدم، یاسمین ملک‌نصر، بهناز جعفری، کوروش تهامی و محمدرضا شریفی‌نیا نقش های اصلی این فیلم سینمایی را ایفا کرده اند.

گفتنی است؛ «کافه فیلم» پنجشنبه‌ شب ها ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد خواهدبود.

انتهای پیام/

 

مجری کافه فیلم شبکه آی فیلم تغییر کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
با سلام در باره فیلم جوانی ضعف کارگردانی در پیاده سازی داستان کاملا مشهود است صحنه سازی وچینش حوادث بخوبی پیش نمی رود/
آخرین اخبار