گردشگران و مسافرین از سواحل گناوه استفاده بهینه ببرند

فرماندار شهرستان گناوه گفت: ضروری است برای این که گردشگران و مسافرین از سواحل گناوه استفاده بهینه ببرند، تابلو‌هایی برای حضور جت‌اسکی‌ها و چهارچرخ‌ها نصب شود تا ضمن مشخص‌کردن محدوده حرکتی آنها، مردم نیز برای استفاده از این وسائل، سرگردان نباشند.

گردشگران و مسافرین از سواحل گناوه استفاده بهینه ببرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سید علی پاک‌نژاد صبح امروز در نشست با مسئولان اجرای شهرستان گناوه اظهار داشت: اگر چه شهرستان گناوه به دلیل داشتن ظرفیت‌های بالای تجاری و تفریحی در طول سال، شاهد حضور انبوهی از گردشگران از درون استان و بخش عمده‌ای از استان‌های کشور است اما در تعطیلات نوروزی شاهد جمعیتی بالای سه میلیون نفر در این شهرستان هستیم .

وی افزود: این شرایط می‌طلبد که تمامی زیرساخت‌های مورد نیز برای اسکان و استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان برای گردشگران مهیا شود تا خاطرات خوشی از حضور خود در این شهرستان داشته باشند.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کرد: البته با همه احترامی که برای مسافرین و گردشگران قائل هستیم باید فضا نیز به گونه‌ای مدیریت شود که شاهد بی‌احترامی آنها به قوانین شهری نباشیم و نباید عده‌ای حتی محدود از این گردشگران قوانین شهری را رعایت نکنند.

پاک‌نژاد ساماندهی چهارچرخ‌ها، جت‌اسکی و موتورلنج‌های تفریحی را مهم ارزیابی کرد و گفت: از نیروی انتظامی شهرستان گناوه می‌خواهیم که اجازه تردد به چهارچرخ‌ها را خیابان‌های گناوه ندهد و در صورت مشاهده، اقدام به توقیف آنها کند.

وی بیان کرد: ضروری است برای این که گردشگران و مسافرین از سواحل گناوه استفاده بهینه ببرند ، تابلوهایی برای حضور جت‌اسکی‌ها و چهارچرخ‌ها نصب شود تا ضمن مشخص‌کردن محدوده حرکتی آنها، مردم نیز برای استفاده از این وسائل، سرگردان نباشند. 

فرماندار شهرستان گناوه عنوان کرد: ضمن این که انتظار می‌رود متولیان این بخش اقدام به انجام دوره‌های آموزشی برای فعالیت متصدیان چهارچرخ‌ها، جت‌اسکی‌ها و موتورلنج‌ها تفریحی کنند، این افراد باید دارای مجوزهای لازم از اداره بندر همراه با تجهیزات نجات نیز باشند.

پاک‌نژاد  عنوان کرد: افرادی که با داشتن مجوزهای لازم اقدام به فعالیت در سواحل و دریا می‌کنند، نسبت به رعایت شئونات اخلاقی نیز اقدام کنند و در صورت دهن‌کجی به عقاید مردم، دستگاه‌های مسئول موظف به برخورد در چارچوب قانون هستند.

انتهای پیام/م

متصدیان وسائل تفریحی در ساحل و دریا شئونات اخلاقی را رعایت کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.