نماینده کمیته جستجوی مفقودان استان یزد؛

استقبال مردم دالعباده یزد از پیکر‌های شهدای گمنام امروز عصر

نماینده کمیته جستجوی مفقودان استان یزد گفت:مراسم تشییع مردمی پیکر‌های شهدای گمنام عصر امروز ساعت ۱۵:۳۰ از میدان آزادی یزد تا میدان امیرچقماق برگزار می شود.

بنی فاطمه نماینده کمیته جستجوی مفقودان استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یزد ؛ گفت:مراسم تشییع مردمی پیکر‌های شهدای گمنام عصر امروز ساعت ۱۵:۳۰ از میدان آزادی یزد تا میدان امیرچقماق برگزار می شود.

بنی فاطمه افزود: پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس از عملیات رمضان که در شرق دجله تفحص شده روز یکشنبه ۲۹بهمن ماه ساعت۱۵ از مسجد شهید ساداتی صفائیه یزد تشییع و درمرکز فرهنگی دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

وی گفت:یک شهید گمنام دیگر که ۱۸ساله و به جا مانده از عملیات رمضان شرق بصره است هم پس از تشییع باشکوه صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه از مقابل ساختمان قدیم سپاه پاسداران استان یزد در میبد تشییع و در دانشکده علوم قرآنی بفروئیه میبد خاکسپاری می‌شود.

بنی فاطمه گفت:پیکر‌های مطهر ۲شهید والامقام دیگر که یکی ۲۷ساله از عملیات والفجر ۸منطقه فاو و دیگری ۱۹ساله منطقه زبیدا و بر جای مانده از تک دشمن است نیز روز دوشنبه ۳۰بهمن ماه بعد از تشییع از مسجد صاحب الزمان(عج) در پارک نطقی مبارکه بافق خاکسپاری خواهد شد.

وی افزود:در روز شهادت حضرت فاطمه(س) پیکر‌های مطهر ۲شهید گمنام دفاع مقدس که یکی ۲۲ساله از عملیات والفجر۸ فاو و دیگری ۲۵ساله از عملیات کربلای۴ ام الرصاص هستند بعد از تشییع در حسینیه صاحب الزمان هرات به خاک سپرده می‌شوند.

پیکر پاک این شهدا پس از تشییع در یزد به نقاط مختلف استان یزد برای خاکسپاری منتقل خواهد شد.

در مراسم استقبال رسمی از پیکر‌های مطهر شهدا که با مارش و تشریفات نظامی برگزار شد استاندار، جمعی از مسئولان و فرماندهان نیرو‌های مسلح در استان حضور داشتند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از عموم مردم شهیدپرور و قدرشناس استان یزد برای تشییع و تجلیل باشکوه از این شهیدان گمنام و سرفراز میهن دعوت به عمل آورده است.

پیکر‌های پاک ۶شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز صبح در فرودگاه شهید صدوقی یزد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

این پیکر‌ها به تازگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور و در عملیات تفحص کشف شده‌اند.

انتهای پیام/ ی

تشییع پیکر شهدای گمنام دریزد

برچسب ها: شهید گمنام ، تشییع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار