هاشمی در جمع خبرنگاران:

معاندان با تبلیغات گسترده به دنبال منحرف کردن افکار برخی از جوانان هستند/دفاع مقدس دارای اهمیت بسزایی است

برخی جوانان که خاطره ای از انقلاب ندارند تحتتاثیر تبلیغات معاندان قرار می‌گیرنددفاع مقدس دارای اهمیت بسزایی استرئيس شورای شهر تهران گفت: امروز معاندان با تبلیغات گسترده سعی می کنند ذهن برخی از جوانان که خاطره ای از انقلاب اسلامی ندارند، از تاريخ  این انقلاب منحرف کنند.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن هاشمی رئيس شورای شهر تهران در حاشیه نشست سالانه هیئت امنای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در جمع خبرنگار اظهار كرد: تاريخ هر كشور مهم است و در اين ميان تاريخ ايران به دليل موقعيت خاص منطقه  از اهميت به سزايی برخوردار است.

وی افزود: با تدبير مقام معظم رهبری اين موزه به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبديل شد، لذا با اضافه شدن این بخش می توان آن را بین المللی فرض کرد چرا که سران كشورهای مختلف از آن بازدید می کنند.

هاشمی تصریح کرد: امروز معاندان با تبلیغات گسترده سعی می کنند ذهن برخی از جوانان که خاطره ای از انقلاب اسلامی ندارند، از تاريخ  این انقلاب منحرف کنند، در نتيجه همان قدر که  بخش دفاع مقدس دارای اهميت است انقلاب اسلامی نيز می تواند نقش مهمی داشته باشد.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: : لازم است با توجه به تغييرات صورت گرفته اعتبارات لازم تامين و بخش موزه راه اندازی شود البته قرار بر این است، نقش تهران در ارتباط با انقلاب و دستاوردهای صنايع دفاعی نيز به آن افزوده شود، لذا ما تلاش می‌كنيم اعتبارات لازم تامين شود اما  موزه نيز باید  درآمد زايی داشته باشد.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار