پخش سه سریال جدید از رادیو نمایش

مسافر، بشکه های جادویی و چشم انتظار عناوین سریال هایی است که پخش آن در رادیو نمایش آغاز شده است.

پخش سه سریال جدید از رادیو نمایشبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسافر، بشکه های جادویی و چشم انتظار عناوین سریال هایی است که پخش آن در رادیو نمایش آغاز شده است.

«مسافر» را هدیه رضایی نوشته و کارگردانی آن را مینو جبارزاده بر عهده دارد.

در خلاصه داستان «مسافر» آمده است: محسن و علی در جبهه آشنا می‌شوند، علی شهید می شود و ...

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی: اشرف السادات اشرف نژاد، گویندگی مهرداد مهماندوست، صدابرداری: رضا طاهری، ساعت 13:30 از رادیو نمایش پخش می شود و هنرمندانی چون احمد ایرانی خواه، نازنین مهیمنی، معصومه عزیز محمدی، صدیقه کیانفر و جواد پیشگر در آن به ایفای نقش می پردازند.

«بشکه های جادویی» را هم ایوب آقاخانی کارگردانی کرده و فاطمه میرمحمدی نویسندگی آن را بر عهده داشته است.

در این سریال رادیویی هنرمندانی چون میر طاهر مظلومی، محسن بهرامی، شیوا رفیعیان، سینا نیکوکار، احمد گنجی، مهرداد عشقیان و علی اصغر دریایی به ایفای نقش می پردازند.

این سریال به تهیه کنندگی: فرشاد آذرنیا، صدابرداری: حیدر صفدری و تهیه کنندگی: فرشاد آذرنیا ساعت 15:15 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

داستان «بشکه های جادویی» درباره یک کارشناس محیط زیست و دغدغه هایش برای نجات یک آبگیر آلوده به مواد شیمیایی است.

* سریال «چشم انتظار» نیز ساعت 20:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود که هدیه رضایی آن را نوشته و داستان آن درباره مردی است که همسرش را به توصیه پزشک از بیمارستان به خانه می برد تا از او نگهداری کند.

این سریال رادیویی با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده و ژاله محمد علی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

انتهای پیام/

 

رادیو نمایش و سریال های جدید

 

برچسب ها: تئاتر ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار