63 طرح در سامانه کارا به ثبت رسید

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تعداد 63 طرح با اعتباری بالغ بر 112 میلیارد ریال از طرف دستگاه های اجرایی این شهرستان در سامانه کارا به ثبت رسیده که با اولویت طرح های دارای مجوز مورد تایید قرارگرفتند.

63 طرح در سامانه کارا به ثبت رسید به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یاور محمدی فرماندار سنقرو کلیایی  در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری شهرستان سنقرو کلیایی گفت:در این راستا متقاضیان استفاده از این تسهیلات، ضمن ثبت نام در سامانه کارا بایستی مستندات خودرا به دستگاه اجرایی مربوطه شامل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و پارک علم و فن آوری ارائه نمایند.

وی  گفت: امروز گسترش فضای مجازی موجب کاهش نشست ها و ارتباطات چهره به چهره در خانواده ها وجامعه شده که برای جبران این کمبود، استفاده صحیح از فضای مجازی و اهمیت برگزاری جلسات، نشست ها و افزایش ارتباطات و گفتگوها بایستی فرهنگ سازی شود.

فرماندار سنقرو کلیایی خلاصه ای از اقدامات انجام شده در شهرستان در حوزه های مختلف را تشریح کرد و گفت: وحدت و همدلی مسئولین ازعوامل اصلی استفاده از ظرفیت های شهرستان و انجام کارهای پایداردر حوزه های مختلف از قبیل گازرسانی به روستاها، بهداشت و درمان، راه ،آب روستایی  می باشد.

محمدی انجام کارهای زیربنایی در یکسال گذشته در سنقرو کلیایی را بیان کرد و گفت: سد جامیشان یکی از ظرفیت های بسیار مناسب درسنقرو کلیایی است که قبل از آبگیری این سد، به منظور دستیابی به اهداف شهرستان درحوزه اشتغال و تولید، برنامه ریزیهای لازم صورت گرفته بود.

وی اظهار کرد:  افتتاح طرح پرورش ماهی در قفس در سد جامیشان با اشتغالزایی 10 نفر و قابلیت افزایش ظرفیت تولید تا 300 تن درسال، جذب سرمایه گذار در خصوص احداث مجتمع بزرگ گردشگری با قابلیتهای ویژه و انجام کارهای طراحی و قرار گرفتن درآستانه تصویب این طرح و در دستو رکار قرار گرفتن سلاخت روستای جدید هدف گردشگری در حاشیه سد جامیشان در چند ماهه گذشته انجام شده است.

فرماندار سنقرو کلیایی طراحی و اجرای توسعه پارک بزرگ مجموعه گردشگری سراب با پیش بینی اعتباری بالغ بر 70 میلیاردریال و امکان تخصیص اعتبار هرساله برای توسعه آن را از دیگر اقدامات زیر بنایی در سنقرو کلیایی برشمرد.

فرماندار سنقرو کلیایی همچنین از تصویب احداث کشتارگاه صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت: با پیگیریهای مکرر و رفع موانع و مشکلات موجود در راستای اجرای این طرح از قبیل تغییر کاربری زمین و اخذ مجوز، طرح مذکور با 440 میلیارد ریال اعتبار در کار گروه سرمایه گذاری استان پذیرفته شده و به بانک کشاورزی معرفی شده است.

وی همچنین از احداث طرح گلخانه 10 هکتاری با اعتبار 300 میلیاردریال در کنار کشتارگاه صنعتی خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها موجب رونق تولید و اشتغال در این شهرستان خواهد شد.

کلنگ زنی کارخانه تولید قطعات ایران خودرو وسایپا در شهرک صنعتی از دیگر اقدامات شهرستان در بحث جذب سرمایه گذار و اشتغالزایی است که فرماندار سنقرو کلیایی به آن اشاره کرد.

انتهای  پیام/ز

 

کلنگ زنی کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار