تقدیر از رئیس دانشگاه شیراز در همایش بین المللی دانشگاه سبز

در نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز لوح تقدیر توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر نادگران، رئیس دانشگاه شیراز تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد: در نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز که بهمن امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، لوح تقدیر توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به دکتر نادگران، رئیس دانشگاه شیراز تقدیم شد.

دومین نمایشگاه دستاورد‌های اجرایی دانشگاه ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز مهرماه امسال در محل سازمان برنامه و بودجه تهران برگزار شد که در این نمایشگاه غرفه دستاورد‌های مدیریت عمرانی دانشگاه در زمینه مدیریت سبز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

دانشگاه شیراز، به همت مدیریت طرح‌های عمرانی و با همکاری شورای راهبری مدیریت سبز دو دوره متوالی منتخب دانشگاه‌های سبز کشور شده است که قبلاً از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفته است.

همچنین دانشگاه شیراز در رتبه بندی جهانی دانشگاهی (گرین متریک) در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب رتبه ۲۲۸ جهان و جایگاه چهارم در بین ده دانشگاه ایرانی منتخب در رتبه بندی UI GREEN METRIC شده است.
انتهای پیام/ر

موفقیت دانشگاه شیراز در همایش بین المللی دانشگاه سبز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار