ادامه طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات شب عید در مازندران

طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات شب عید تا ۳۱ فروردین سال آینده در سراسر مازندران اجرا می‌شود.

محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات از ۱۱ بهمن ماه شروع شد و تا ۳۱ فروردین ۹۷ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این سازمان از تمامی توان خود در این طرح برای ایجاد آرامش در ایام پایانی سال با توجه به افزایش تقاضای عمومی استفاده خواهد کرد، افزود: از توان دستگاه‌های دیگر از جمله اداره کل استاندارد، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و ناظران افتخاری در قالب‌های مختلف از جمله گشت مشترک استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: عرصه فعالیت در بخش کالایی شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار و شیرینی‌ها است.

محمدپور افزود: در بخش خدماتی نیز شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، واحد‌های اقامتی، رستوران ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، انبارها، سردخانه ها، میادین میوه و تره بار مورد نظارت بازرسان این سازمان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال نمایشگاه‌های عرضه مستقیم بهاره و فروش فوق العاده در استان خواهیم داشت، گفت: با توجه به ورود حجم زیاد مسافر در روز‌های پایانی سال به استان مازندران گشت‌های مختلف بازرسی در این ایام و بالاخص تعطیلات نوروزی در جهت رصد بازار فعال خواهد بود.

وی افزود: شهروندان می‌توانند با مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم فروشی موارد را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/آ

نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بر بازار شب عید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار