خواب دختر شهید مدافع حرم که به وقوع پیوست +فیلم

دختر شهید محسن الهی خوابی از پدرش را که به وقوع پیوست، تعریف می کند.

خواب دختر شهید مدافع حرم که به وقوع پیوست +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید حاج محسن الهی اولین شهید مدافع حرم شهرستان استهبان استان فارس است.
وی در بهمن سال 94 برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در فروردین سال 95 در پی تشدید حملات و درگیری ها در مناطق تحت اشتغال گروهک تروریستی داعش در سوریه، به شهادت رسید.
شهید الهی در سال 51 در خانه‌ی پدربزرگش چشم به جهان گشود و تا دو سالگی نزد خانواده خود بزرگ شد، اما بعد از آن چون عمویش صاحب فرزند نمی‌شد، محسن  نزد عموی خود رفت و با وی زندگی کرد.
عموی  محسن در سال 60 به شهادت رسید. وی پس از شهادت عمو، باز هم در همان خانه ماند و به تحصیل خود ادامه داد.
به گفته‌ی همسر شهید الهی، این شهید همیشه آرزوی شهادت داشت؛ بعد از نماز شب، نماز صبح و خواندن دعای عهد و زیارت عاشورا که خیلی هم تاکید روی آنها داشت، با چشمانی پر از اشک دست به سینه می‌گذاشت و شهادتش را از خداوند منان خواستار بود.

در ادامه ویدئویی از دختر شهید الهی مشاهده می‌کنید که در آن ماجرای خوابی از پدر که به وقوع پیوست را تعریف می‌کند.

انتهای پیام/

خواب دختر شهید محسن الهی

 
برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
روحش شاد.رفتندکه ماهستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام
من همرزم شهید الهی بودم بعضی از دوره های آموزشی را در سال های قبل از شهادت با ایشان بودم که بعضی از این دوره ها بیشتر از یک سال بود.
با شهادت ایشان به این ایمان قلبی رسیدم که شهادت بر اثر قضا و قدر و اتفاق نیست شهادت پیش شرط هایی می خواهد که باید نمره قبولی کسب کنی و در نهایت شهادت نصیب می شود.من همیشه مطمن بودم که حاج محسن شهید میشود و من هرگز
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۲۳:۱۷ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
لحظه ای که دوربین بالای سر شهید قرار گرفته بود آخرین نفس شهید که نفسی عمیق بود و قطع آن برای همیشه،برایم خیلی دردناک بود.خدا لعنتشون کنه که اینطوری جوانهای مسلمان و پاک رو از ما میگیرن.شهدا بهترین جایگاه رو نزد خداوند دارند.اما ما با رفتن هر کدامشان ثروتی بزرگ رو از دست میدیم.غیرت این شهدا مثال زدنیست.روحشون شاد.امیدوارم روز قیامت شفیع ما باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
شادی روحش صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
روحش شاد یادش گرامی
آخرین اخبار