دستگاه‌های امداد و نجات برای اجرای طرح سفر‌های نوروزی آمادگی داشته باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های امداد ونجات لرستان آمادگی لازم را در راستای اجرای طرح سفر‌های نوروزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا آریایی، بابیان اینکه طرح سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۹۷ ادامه دارد گفت: در این جلسه راهکار‌های لازم در راستای کاهش تصادفات و امدادرسانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی در ایام تعطیلات نوروز در سطح محور‌های استان تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: مقرر شد اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال‌احمر استان نسبت به ایجاد مراکز سیار و ثابت امدادرسانی در نقاط مختلف و پرتردد استان لرستان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات مدرن اقدام کنند و اورژانس ۱۱۵ کادر پزشکی خود را در مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان افزایش دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: پلیس‌راه استان نیز در راستای فعال کردن گشت‌های نامحسوس اقدام کرده و با متخلفان برخورد جدی داشته باشد.

وی بیان کرد: حمل‌ونقل و پایانه‌های استان نیز نسبت به نصب علائم راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی، رفع نواقص روشنایی و لایروبی مسیل پل‌ها و جاده‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

آریاییگفت: شهرداران به‌ویژه شهرداری خرم‌آباد نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های موجود در ورودی و خروجی شهر و روشنایی پارک‌ها ازجمله پارک کیو اقدام کند.

وی گفت: سازمان‌های آتش‌نشانی استان نیز با بهره‌گیری از ماشین‌آلات آتش‌نشانی و جرثقیل در ورودی و خروجی شهر‌ها در آماده‌باش کامل باشند.

انتهای پیام/د

آماده باش دستگاه‌های امداد ونجات لرستان برای اجرای طرح سفر‌های نوروزی

برچسب ها: نوروز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.