شهردار دورود خبر داد؛

مینی‌بوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل دورود می رود

شهردار دورود گفت: در راستای توسعه ناوگان حمل‌ونقل شهرستان دورود و ارائه خدمات بهتر مینی‌بوس جدید وارد چرخه ناوگان حمل‌ونقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید حسنی، در خصوص توسعه ناوگان حمل‌ونقل این شهرستان بیان کرد: قدرت مانور و تردد راحت اتوبوس‌ها در شهرستان دورود سخت است که به خاطر آلودگی بسیار زیاد، استهلاک و فرسوده بودن این اتوبوس‌ها، در خطوط کم مسافر، مینی‌بوس‌های جدید را جایگزین آن‌ها می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: ۲ دستگاه مینی‌بوس جدید هر کدام با مبلغ ۱۷۲ میلیون تومان از کارخانه خریداری و به مناسبت دهه مبارک فجر به ناوگان حمل‌ونقل شهرستان دورود اضافه شده است.

شهردار دورود افزود: یک دستگاه ون نیز به مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان به‌منظور اجاره به گردشگران، توریست‌ها، بازدید‌ها و سرکشی‌ها خریداری شده است.

وی با بیان اینکه به تدریج ناوگان حمل‌ونقل عمومی و وضعیت ترافیک شهر ساماندهی می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی، مطالعه، دقت و کار کارشناسی و با کمک فرهیختگان، نخبگان، ایده پردازان، رسانه‌ها و شهروندان در آبادانی شهر تلاش خواهیم کرد.

شهردار دورود با اشاره به اینکه اختلافات سلیقه‌ای در فضای مجازی جدی نیست، گفت: در چارت سازمانی باتوجه به رتبه ۸ شهرداری دورود، معاونت فرهنگی واجتماعی دیده نشده و شهردار وقت حکم انشاعی به تشخیص ابلاغ کرده و این معاونت ایجادشده که قطعاً برای شهرستان ضرورت داشته و نیاز به همدلی و مودت داریم.

حسنی افزود: با رایزنی و پیگیری قول ۲ دستگاه ماشین آتش‌نشانی از وزارت کشور طی نامه‌نگاری، به خاطر آسیب دیدن ناوگان آتش‌نشانی این شهرستان در اغتشاشات اخیر گرفته شده و برای سال آینده، تحویل سازمان آتش‌نشانی دورود خواهد شد.

انتهای پیام/د

ورود مینی‌بوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل دورود

برچسب ها: شورای شهر ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.