گزارش النشره؛

انتقام همزمان دمشق و مسکو از آمریکا و رژیم صهیونیستی با سرنگونی جنگنده اسرائیلی

پایگاه اینترنتی النشره نوشت سوریه و روسیه با سرنگونی هواپیمای «اف -۱۶» رژیم صهیونیستی به طور همزمان از آمریکا و اسرائیل انتقام گرفتند.

انتقام همزمان دمشق و مسکو از آمریکا و رژیم صهیونیستی با سرنگونی جنگنده اسرائیلیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان پایگاه اینترنتی النشره در مطلبی به قلم «ماجد الحاح» نوشت: مسکو و دمشق با سرنگون کردن یک فروند جنگنده اف-16 اسرائیلی، از آمریکا و رژیم صهیونیستی به طور همزمان انتقام گرفتند. پس از حادثه سرنگون شدن هواپیمای روسیه در ادلب به دست مزدوران واشنگتن و نیز پس از شهادت شمار زیادی از رزمندگان سوری در دیرالزور در حملات ائتلاف آمریکایی، مسکو و دمشق با وارد کردن این ضربه در واقع انتقامی دوگانه گرفتند.

این گزارش می‌افزاید: انتقام‌ مسکو و دمشق در اوج تشدید اقدامات و اظهارات تحریک‌آمیز مقامات آمریکایی علیه سوریه و روسیه صورت گرفت؛ زیرا واشنگتن همانگونه که در گزارش های روزنامه های آمریکایی فاش شده بود، زمینه را برای حمله به اهداف سوریه با موشک های «تام هاوک» فراهم می کرد.

نگارنده مطلب در ادامه تصریح کرده است: دمشق با وارد کردن گل طلایی در دروازه اسرائیل در زمان و مکانی مناسب به حملات آمریکا و موشک های اسرائیل پاسخ مناسبی داد و نه تنها با سرنگون کردن هواپیمای «اف -16» اسرائیل، بلکه با رهگیری موشک هایش، موشک زمین به زمین رژیم اشغالگر را نیز رهگیری و با این اقدام ناظران بین المللی را شگفت زده کرد.

این گزارش همچنین می‌افزاید: نتیجه می گیریم سامانه «گنبد آهنین» اسرائیل نیز نمی تواند ورود موشک های سوریه را به مرکز تل‌آویو رهگیری کند . همین امر باعث شد در تنش بوجود آمده بیش از یک میلیون اسرائیلی وحشت زده به پناهگاه ها بروند، فرودگاه بن گوریون بسته شود و همچنین آژیرهای خطر در تمامی شهرک های مرزی با لبنان و سوریه به صدا درآید و هزاران شهرک نشین اسرائیلی به صورت دسته جمعی فرار کنند.

در این گزارش همچنین آمده است: حملات کوبنده سوریه با گزارش های غربی همزمان شد؛ به‌گونه ای که خبرگزاری آسوشیتد پرس فاش کرد: وزارت دفاع آمریکا برای حمله علیه اهداف سوریه با موشک های تام هاوک آماده می شود؛ بنابراین دمشق با پاسخ کوبنده خود به اسرائیل در روز دهم فوریه می خواست به واشنگتن و تل آویو بفهماند تهدیدهای آمریکا علیه ارتش سوریه با تهدید اساسی و کامل اسرائیل روبرو خواهد شد؛ امری که روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به سرعت آن را فاش کرد و نوشت: ارتش سوریه به هرگونه حمله آمریکا علیه این کشور واکنش نشان خواهد داد و عمق خاک اسرائیل را با موشک های قاره پیمای اسکاد هدف قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام/

گزارش النشره درباره سرنگونی جنگنده اسرائیلی توسط ارتش سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار