اجرای ۱۲۷ طرح اشتغالزا در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۱۲۷ طرح اشتغال‌زایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۳۹ میلیون تومان از منابع اعتباری بانک کشاورزی برای نیازمندان این استان اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ فرید محبی در نشست با مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ا‌ظهار داشت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد بوده که تحقق این مهم به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان با مشارکت سایر دستگاه‌ها به‌خصوص بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.
وی به پرداخت تسهیلات اشتغال به‌منظور توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و افزود: 339 پرونده مددجویی بااعتبار شش میلیارد و 500 میلیون تومان در سال 96 آماده و به بانک کشاورزی ارسال شد.
محبی با اشاره به اینکه 127 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار 2 میلیارد و 439 میلیون تومان از منابع اعتباری بانک کشاورزی برای نیازمندان و مددجویان در سال 96 اجراشده است، بیان کرد: 212 طرح اشتغالزایی با اعتبار 4 میلیارد و 61 میلیون تومان پشت نوبت دریافت تسهیلات این بانک است.
وی ضمن قدردانی از همکاری‌های بانک کشاورزی در خصوص ارائه تسهیلات آسان و به‌موقع به مددجویان، خواهان همکاری این بانک برای ارائه تسهیلات باقی‌مانده به مددجویان شد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل روزافزون، شاهد پرداخت تسهیلات بیشتری در زمینه‌های مختلف به‌خصوص در بخش توسعه کشاورزی و مشاغل خانگی به مددجویان و افراد نیازمند باشیم.
الله داد محمدی مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: امیدوارم تمامی مسئولان لیاقت خدمتگزاری به مردم و به‌خصوص قشر نیازمند و محروم جامعه را داشته باشیم‌.
وی با بیان اینکه امام خمینی احیاگر حکومت مستضعفان در جهان بودند، افزود: اساس و بنیان انقلاب ما توجه به محرومان بوده و نگاه ما در خصوص افراد تحت حمایت کمیته امداد یک نگاه رسالتی و عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم استان جزو رسالت‌های بانک کشاورزی است.
محمدی ضمن تشکر از امدادگران برای خدمت به نیازمندان جامعه و حمایت از اقشار محروم، در خصوص هرگونه همکاری با کمیته امداد و پرداخت تسهیلات باقی‌مانده قول همکاری داد.
انتهای پیام/غ

تعامل کمیته امداد استان با بانک کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بویراحمد
۱۰:۵۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
عجب