نماینده، ولی فقیه در عراق:

انقلاب اسلامی طلایه دار وحدت میان مسلمانان و ادیان آسمانی است

نماینده، ولی فقیه در عراق گفت: ایران اسلامی روحیه شجاعت، خودباوری و استقلال طلبی را آموزش می‌دهد و طلایه دار وحدت میان مسلمانان و ادیان آسمانی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده  ولی فقیه در عراق در اختتامیه بیست و نهمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی که در زاهدان برگزار شدگفت: ایران اسلامی روحیه شجاعت، خودباوری و استقلال طلبی را آموزش می‌دهد و در مجموع به الگویی برای تمام کشور‌های آزادی خواه دنیا تبدیل شده است.

 آیت الله سید مجتبی حسینی افزود:  ایران به مردم مظلوم سوریه، لبنان، عراق و فلسطین روحیه شجاعت و خودباوری را آموزش می‌دهد.

وی بیان کرد: شیعه و سنی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در کنار یکدیگر بوده و هستند و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیار زیادی انجام می‌دهند.

وی افزود: انقلاب اسلامی طلایه دار وحدت میان مسلمانان و ادیان آسمانی است.

وی تصریح کرد: شیعه و سنی با کسانی که در میان امت اسلامی فتنه انگیزی می‌کنند ایستادگی و با آنان مبارزه می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در عراق گفت: جامعه اسلامی به منظور رسیدن به اهداف والا باید رابطه اش را با خداوند متعال مستحکم کند.

آیت الله حسینی با اشاره به رعایت تقوا افزود: کسانی که در جامعه بدترین اعمال را انجام می‌دهند و روح آنان زره‌ای به خاطر این موضوع آزرده نمی‌شود به دلیل نداشتن تقوا و ایمان مستحکم به خداوند متعال است.

وی بیان کرد: علاج جامعه اسلامی در مدارس، مساجد و مراکز علمی است که اسلام ناب محمدی (ص) را تبیین و مردم را به رعایت تقوا سفارش کنند.

وی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی گفت: دشمنان قسم خورده نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ فرصتی برای سرنگونی و ضربه زدن به انقلاب ما دریغ نکردند.

وی افزود: استکبار جهانی ایران اسلامی را به بدترین شکل تحریم اقتصادی کردند تا شاید با این روش بتوانند جلوی نشر تفکرات انقلابی را به سایر کشور‌های دنیا بگیرند، اما با هوشیاری و بصیرت مردم به اهداف شوم خود نرسیدند.

نماینده، ولی فقیه در عراق گفت: در این ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه تنها به عقب رانده نشده بلکه پیشرفت‌های چشمگیری در تمام حوزه‌ها به دست آورده است.

آیت الله حسینی اظهار داشت: ملت ایران هیچگاه در برابر استکبار جهانی خضوع نکرده بلکه با اقتدار و از موضع قدرت با آن‌ها برخورد کرده است.

وی بیان کرد: آمریکا و برخی کشور‌های مرتجح منطقه قدرت خودشان را برای سلطه بر سایر کشور‌ها به کار می‌گیرند، اما ایران به برکت انقلاب یار و یاور کشور‌های مظلوم دنیاست.

وی افزود: پیشرفت‌های جامعه اسلامی باید ببر اساس رضای خداوند متعال باشد و این امر باید در کشور‌های اسلامی محقق شود.

وی تصریح کرد: اینکه می‌گویند اسلام با شمشیر به اهداف خویش رسید یک تفکر غلط و پوچ است؛ بلکه اسلام با مهربانی و علم به اهداف خودش رسید.

نماینده، ولی فقیه در کشور عراق گفت: اسلام با تکیه بر اعتماد مردم و خداوند متعال به پیروزی رسید.

 بیست و نهمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی با برگزاری نشست‌های سه کمیسیون کلامی و فقهی، کمیسیون اجتماعی و کمیسیون بانوان پس از سه روز امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/ع

اختتامیه بیست و نهمین همایش علمی تحقیقی مذاهب اسلامی درزاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار