امام جمعه ایوان:

مطالبه اصلی مردم اشتغال است که نباید فراموش شود

امام جمعه ایوان گفت:مطالبه اصلی مردم اشتغال است که اگر این مطالبه فراموش شود بجای آن مطالبه چند گروه خاص مطرح می گردد و اوضاع جامعه را نابسامان خواهد کرد.

مطالبه اصلی مردم اشتغال است که نباید فراموش شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  حجت الاسلام حیدری امام جمعه ایوان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهپیمایی امسال هم از نظر شور و حماسه و هم از نظر تعداد شرکت کنندگان بسیار شکوهمند بود که این نشان دهنده ی درک و اعتماد عمیق و محکم ملت به نظام و به رهبری می باشد.

 امام جمعه ایوان افزود : پیام راهپیمایی ٢٢ بهمن حمایت مردم و اطاعت از ولایت بود و نظام جمهوری اسلامی ایران و صراط مستقیم نظام اسلامی چیزی جز تبعیت ازدستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیست.

 حجت الاسلام حیدری گفت: مطالبه اصلی مردم اشتغال است اگر این مطالبه فراموش شود بجای آن مطالبه چند گروه خاص مطرح می گردد وضعیت نابسامانی در جامعه بوجود خواهد آمد.

 امام جمعه ایوان افزود: انقلاب اسلامی دارای ریزش ها و رویش ها بود و کسی آنها را از قطار انقلاب پیاده نکرد و آنها با آنکه خود دارای مناصب دولتی بودند و حتی در دوره طاغوت از مبارزان بودند اما خودشان با رفتارها و گفتارها ریزش کردند.

 انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه 27 بهمن در ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.