حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه گویان

امام جمعه مهران گفت:حضور دهها میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، قلب مقام معظم رهبری را خوشحال کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان و استکبار زدند.

 حضور در راهپیمایی 22 بهمن مشتی محکم بر دهان یاوه گویانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز جمعه مهران با اشاره به سخنان رییس جمهور در 22 بهمن گفت: در ۲۲ بهمن عالی‌ترین مسئول اجرایی کشور به جای اینکه از دستاوردها و انسجام درونی کشور حرف بزنند از انجام رفراندوم همه پرسی سخن گفتند.


وی اظهار کرد: اگر هم همه پرسی صورت می‌گیرد باید در مورد اقدامات دولت و اینکه در رابطه با برجام ، مطالبات اساسی مردم و اقتصادی مردم باید رفراندوم صورت گیرد.


خطیب جمعه مهران افزود: چرا به جای اینکه برای مسائل مردم پاسخ خوبی باشید و هر جا که با مشکل مواجه می‌شوند مسائل حاشیه ای را بیان می‌کنند و اذهان مردم را متوجه سمت دیگری می کنند.


وی ادامه داد: رئیس جمهور در روز ۲۲ بهمن با این با بیان اینکه خزانه خالی است این پیام را به کشورهای خارجی انتقال داد که ما نیازمند آنها هستیم.


امام جمعه مهران یادآور شد: بعضی رسانه‌های خود فروخته در داخل کشور نیز مقاله می‌نویسند که الان شرایطی بوجوده آمده که در رابطه با مسائل موشکی خودمان با آمریکا و اسرائیل مذاکره کنیم.


حجت الاسلام زمانی موسوی اضافه کرد: با این سخنان که ما نیازمندیم دولت‌های غربی هستیم و به دنبال مطالبات مردم نباشند نشان می‌دهد که دولت ما دولت تدبیر و امید نیست .

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه 27 بهمن ماه 96 شهرستان مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.