نماینده شیخ عیسی قاسم در قم:

تمام معترضان رژیم آل‌خلیفه سلب تابعیت شدند

شیخ عبدالله دقاق گفت:تمام معترضان رژیم آل‌خلیفه سلب تابعیت شدندتا انقلابیون بحرین نتوانند به کشورهای دیگر بروند و برای انقلاب خدمت کنند.

تمام معترضان رژیم آل‌خلیفه سلب تابعیت شدند/ترس استکبار از شیعیان بحرینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛شیخ عبدالله دقاق، نماینده شیخ عیسی قاسم با اشاره به هفتمین سال انقلاب بحرین با بیان اینکه انقلاب بحرین هنوز زنده است اظهار داشت: ملت بحرین به انقلاب خود ادامه می‌دهند تا به پیروزی برسند و در حال حاضر ملت بحرین نیازمند صبر و بصیرت هستند.

وی با بیان اینکه از نظر راهبردی آینده از آن ملت بحرین است، ادامه داد: محور مقاومت در سوریه و عراق و یمن به پیروزی رسیده و این پیروزی به بحرین هم می‌رسد، ملت بحرین در مجالس حسینی تربیت شدند و با شعار هیهات من الذله در مقابل رژیم آل‌خلیفه مقاومت کرده و از مواضع حق خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران افزود: ملت بحرین تنها به خداوند تکیه می‌کنند و غیر از خدا به هیچ چیزی توکل ندارند، اثر حرکت مردمی ملت بحرین بسیار زیاد است و نیازمند دعای مومنان هستیم و تلاش ملت ما به یاری خداو دعای مؤمنین به سرانجام می‌رسد.

دقاق تصریح کرد: با وجود سرکوب رژیم آل‌خلیفه، تظاهرات در مناطق مختلف بحرین برگزار شد چون ملت بحرین یک ملت زنده است که تا تحقق تمام خواسته‌هایش به نهضت ادامه می‌دهد.

وی افزود: بیش از 540 نفر از معترضان رژیم آل‌خلیفه، سلب تابعیت شدند و دادگاه حکم سلب تابعیت و زندان آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را تأیید کرده است.

دقاق با اشاره به اقدامات رژیم آل‌خلیفه علیه آیت‌الله قاسم بیان کرد: این عالم دینی بسیار استوار است و همه ملت بحرین نیز استوار هستند و امروز تظاهرات گسترده‌ای برگزار شد و مردم علیه حکومت آل‌خلیفه به خیابان‌ها ریختند.

نماینده عیسی قاسم در ایران گفت: همه این موضوعات و احکام با فشار دولت انجام شده است تا بتوانند فشاری به آیت‌الله عیسی قاسم بیاورند تا دست از مواضع خود بردارد.

دقاق با بیان اینکه تمام معارضین نظام آل‌خلیفه سلب تابعیت شدند، تصریح کرد: رژیم آل‌خلیفه این افراد را سلب تابعیت کرده تا انقلابیون بحرینی نتوانند به کشورهای دیگر بروند و برای انقلاب بحرین خدمت کنند.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران اظهار داشت: نام اکثر معارضین در پلیس اینترپل آمده است تا از کشور خارج شوند به عنوان مجرم دستگیر شوند، ملت ما این موضوع را متوجه شد و آل‌خلیفه چیزی به دست نیاورد و سلب تابعیت سبب نشد تا دست از راه خود بردارند.

وی با اشاره به حمایت استکبار از رژیم آل‌خلیفه گفت: آمریکا، انگلیس و آل‌سعود از شیعیان بحرین می‌ترسند چون اگر شیعیان پیروز شوند با جمهوری اسلامی ارتباط بیشتری برقرار کرده و این موضوع سبب تقویت ایران می‌شود.

دقاق با بیان اینکه شهدای بحرین مراتب بالای عرفان را در میدان‌های بحرین به نمایش گذاشتند خاطرنشان کرد: هفت سال از آغاز انقلاب بحرین گذشت، رژیم آل‌خلیفه از حدود یک سال پیش سه جوان بحرینی را اعدام کرد، همچنین در این مدت این رژیم بر صدور حکم‌های اعدام‌های افزوده است.

انتهای پیام/ش

آخرین خبرها از اوضاع بحرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار