در مجالس ایام فاطمیه:

زوایای پنهان زندگی حضرت زهرا (س) تبیین شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: در مجالس ایام فاطمیه، زوایای پنهان شخصیت و زندگی حضرت زهرا (س) تبیین شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ بهمن ۹۶ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تسلیت ایام فاطمیه دوم و سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: مراسم بزرگداشت و سوگواری این ایام باید به صورت تبیینی برگزار شود تا بتواند زوایای پنهان شخصیت و زندگی این بانوی بزرگ (س) را روشن‌تر کند.

وی افزود: منطق رسای فاطمی، ادله روشن و واضحی دارد که برای معرفی آن، نیازی به زیاده روی، خشونت و سبک‌های دروغین همچون شیعه انگلیسی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد همچنین با قدردانی مجدد از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال گفت: این راهپیمایی وحدت آفرین دارای پیام‌های مهمی از سوی ملت ایران بود.

نکونام اضافه کرد: اتحاد، ولایتمداری و پایبندی به نظام با وجود همه مشکلات اقتصادی، اولین پیام حضور مردم در این راهپیمایی است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تفرقه بین مردم و مسئولان است تأکید کرد: مسئولان هم باید با اتحاد، همدلی، پایبندی به ارزش‌های نظام، زندگی زاهدانه و به دور از اشرافی گری، در خدمت انقلاب اسلامی و مردم باشند.

نکونام افزود: پیام دیگر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان و معاندان نظام، همان حرف روز اول پیروزی انقلاب است که دشمن و طاغوتیانی که از کشور و منطقه بیرون رانده شدند، هرگز راه بازگشت نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: اینکه دشمن تصور کند ملت ایران بعد از ۳۹ سال از انقلاب اسلامی خسته شده‌اند، اشتباه بزرگی است چرا که مردم با نشاط تمام از انقلاب خود حراست می‌کنند.

خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: پیام دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مستکبران این است که سلاح مردم ایران بمب هسته‌ای نیست، بلکه همین حضور مؤمنانه و متعهدانه می‌باشد.

نکونام در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ادامه خشکسالی و کاهش ۷۰ درصدی نزولات آسمانی در سال جاری، از نمازگزاران خواست؛ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب را در همه بخش‌ها جدی بگیرند.

وی گفت: بهینه سازی مصرف آب در بخش‌های شرب، کشاورزی و صنعت اولویت و ضرورت دارد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید این بهینه سازی را در دستور کار قرار دهند.

رفتار دو گانه و بی عدالتی خبری رسانه‌های غربی در جریان کشتار ۲۰ نوجوان دانش آموز توسط یک جوان ۱۹ ساله در آمریکا و شکسته شدن ابهت نظامی اسرائیل با ساقط شدن هواپیمای پیشرفته این رژیم اشغالگر توسط جبهه مقاومت، از دیگر موارد مطرح شده در بیانات خطیب جمعه شهرکرد بود.

انتهای پیام/ش

صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف آب جدی گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.