مشارکت بیش از 11 میلیارد تومانی حامیان به ایتام در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان گفت : در 9 ماهه امسال حامیان برای توانمند سازی ایتام ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : در 9 ماهه امسال حامیان برای توانمند سازی و ساماندهی ایتام 11میلیارد و 200 میلیون تومان به ایتام و نیازمندان استان خراسان شمالی کمک کردند .

وی با بیان اینکه این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است ، افزود : توسعه و ترویج  فرهنگ انفاق و نوعدوستی در جامعه  و ساماندهی کمک های حامیان در مسیر توانمند سازی ایتام از جمله برنامه های اولویت این نهاد است.

اهرابی با اشاره به این که هم اکنون ۱۰ درصد جمعیت استان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند ، اظهار کرد : کمیته امداد در حوزه کمک معیشت ، مسکن ، درمان ، اشتغال و سایر نیازمندی مددجویان خدمات بسیاری را ارائه می دهد اما به دلیل گستره دامنه فقر در استان خراسان شمالی هم اکنون خانوارهای بسیاری از کمترین امکانات اولیه زندگی محروم هستند .

وی به برکت طرح اکرام ایتام و محسنین زمینه آموزش و پرورش کودکان یتیم تحت حمایت این نهاد روند رو به رشدی دارد ، افزود : هم اکنون سه هزار و ۶۰۰ یتیم نیازمند خراسان شمالی تحت حمایت کمیته امداد استان خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/آ

ساماندهی کمک های حامیان در مسیر توانمند سازی ایتام

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.