۵۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد اصفهان می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری اظهارکرد: به منظور کاهش آلاینده‌های ناشی از تردد وسایل نقلیه عمومی به ویژه در مناطق مرکزی و تاریخی شهر، بررسیهایی انجام شده تا بتوانیم در سال آینده از اتوبوس‌های برقی، گاز سوز و هیبریدی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه قیمت اتوبوس‌های برقی دو برابر اتوبوس‌های معمولی است، افزود: باید با در نظر گرفتن هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی تعدادی محدودی اتوبوس‌های برقی را به ناوگان اضافه کنیم تا پس از مشخص شدن کارکرد و هزینه‌های مرتبط بتوانیم تعداد آنها را در مناطق مرکزی شهر توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: سیاست نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان در راستای کاهش آلودگی هوا و افزایش کیفیت خدمات همچنان ادامه دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تلاش هستیم سال آینده نیز اتوبوس‌های جدید به ناوگان اضافه کنیم.

وی از اضافه شدن۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان تا پایان بهمن ماه سال‌جاری خبر داد و اظهارکرد: افزایش خطوط اتوبوسرانی در مناطقی که نیاز به خطوط جدید داشتند، دیگر اولویت برنامه‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه است، این اقدام در افزایش رضایتمندی مردم تاثیر زیادی خواهد داشت.

افتخاری خاطرنشان کرد: از رده خارج کردن اتوبوس‌های بسیار فرسوده و قدیمی که بیشتر در مناطق محروم تردد داشته و باعث ناراحتی مردم شده است، به زودی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وروداتوبوسهای جدید به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

برچسب ها: اتوبوسرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.