طی تذکری در صحن؛

عثمانی: ادعای تغییر رأی نمایندگان در زمان بررسی مسائل حوزه انتخابیه تخریب مجلس است/ لاریجانی: این سخنان تلقی غلطی درباره مجلس ایجاد می‌کند

نماینده مردم بوکان گفت: یکی از نمایندگان فایلی را پخش کرده که در آن اعلام شده نمایندگان رأی خود را در مقابل قیر و مسائل حوزه انتخابیه تغییر می‌دهند.

عثمانی: ادعای تغییر رأی نمایندگان در زمان بررسی مسائل حوزه انتخابیه تخریب مجلس است/ لاریجانی: این سخنان تلقی غلطی درباره مجلس ایجاد می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان طی تذکری با استناد به بند 11 ماده 23 در صحن علنی امروز (شنبه 28 بهمن‌ماه) و در جریان بررسی بخش درآمدی بودجه سال 97 خطاب به لاریجانی رئیس مجلس، گفت: یکی از همکاران فایلی را در مجلس پخش می‌کند که در آن اعلام شده نمایندگان رأی خود را در مقابل قیر و مسائل حوزه انتخابیه خود تغییر می‌دهند.

وی ادامه داد:  ایشان که می‌گویند نمایندگان در قبال قیر رأی یا سوالشان را عوض می‌کنند نباید با این سخنان به نوعی خودمان به جان هم در مجلس بیفتیم و از همین رو آقای لاریجانی از شما تقاضا دارم از جایگاه و شأن نمایندگان مجلس شورای اسلامی دفاع کنید.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی گفت: اینحرف و اقدام نادرستی است، البته بنده این فایل را ندیدم.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته نمایندگان درباره منابع بودجه بحث کرده و نظرات مختلف می‌دهند، لذا این سخنان تلقی غلطی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار