ثبات در نرخ کرایه جابه جایی مسافران نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نرخ جابه جای مسافران درايام نوروز97 با ناوگان عمومی افزایش نمي يابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: امسال هیچ گونه افزایشی در نرخ بليت جابه جایی مسافران نوروزی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به نشست کمیته حمل و نقل و ترافیک ستادخدمات نوروزخراسان شمالی گفت: اعضای این کمیته برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرده اند و وظایف هر کدام مشخص شد.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در این کمیته مصوب شد تا در گشت مشترک، از ناوگان عمومی مسافری و نیز از پایانه های مسافربری بازدید و آمادگی آنان برای طرح نوروزی بررسی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: شهرداری ها مکلف شدند نسبت به زیباسازی و آماده سازی پایانه ها و پارک سوارها در ایام نوروز مبادرت داشته باشند.

وي افزود: نسبت به آماده سازی راهدارخانه ها برای اسکان مسافران در شرایط اضطرار اقدام خواهدگرديد.

بدیعی مقدم اظهار کرد: مقررشد هواشناسی استان پیش بینی 2هفته ای از وضعیت هوا را برای کمیته ارسال کند تا برنامه ریزی های مناسب و اطلاع رسانی های لازم برای خدمات رسانی بهتر به مسافران انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شرکت نفت نیز نسبت به تامین سوخت مورد نیاز در تمام جایگاه های سوخت بویژه در مسیر اصلی جنگل گلستان به فاروج اقدام کند و جایگاه ها در هر زمان، آماده خدمات رسانی به مسافران باشند.

انتهای پیام/آ

کرایه جابه جایی مسافران نوروزی امسال افزایشی ندارد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.