وزیر بهداشت کمیسیونر سازمان جهانی بهداشت شد

قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین‌الملل گفت: قاضی‌زاده هاشمی به عنوان کمیسیونر کنترل و پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر سازمان جهانی بهداشت انتخاب شد.

 به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن اسدی لاری قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل گفت: با اعلام رسمی سازمان بهداشت جهانی، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت کشورمان به صورت رسمی به عنوان کمیسیونر کنترل و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر سازمان جهانی بهداشت انتخاب شد.
اسدی لاری با اعلام این خبر گفت: بیماری های غیرواگیر علت مرگ 75 درصد مرگ در کشور است و سازمان بهداشت جهانی نیز تاکید زیادی بر کنترل این بیماری ها در جهان دارد در همین راستا كميسيون عالي رتبه اى متشكل از بيست و دو عضو و به رياست مشترك چهار رييس جمهور و وزير براى هدايت برنامه هاى مشترك در سطح جهان تشكيل داده است و ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای پیشرو، سند کنترل و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر را تصویب کرد.
وی تصریح کرد: سازمان جهانی بهداشت چندین بار از ایران به عنوان یکی از کشورها و الگوهای موفق کنترل و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر یاد کرده و مقرر شده که گزارش پیشرفت های ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 2018 ارائه شود.
انتهای پیام/

قاضی‌زاده هاشمی به عنوان کمیسیونر سازمان جهانی بهداشت انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار