اجرای طرح آرامش بهاری در بیش از 2 هزار بقعه متبرکه در کشور

طرح آرامش بهاری از 25 اسفند ماه سال جاری در جوار 2 هزارو 600 بقعه متبرکه در کشور انجام می شود.

حمید رضا عسگری مدیر کل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه دوره آموزشی هیات امنای بقاع متبرکه استان سمنان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان در خصوص طرح آرامش بهاری گفت : طرح آرامش بهاری هفتمین سال خودش را امسال دنبال می کند که از 25 اسفند ماه سال جاری تا 14 فروردین سال 97 در جوار 2 هزارو 600 بقعه متبرکه در کشور انجام می شود که در این طرح خدمت رسانی مطلوبی به زائرین آستان های مقدس می دهیم .

وی افزود : اهداف ما در کنار بصیرت افزایی، دانش افزایی و معرفت افزایی برای زائرین ، ارائه خدمات مطلوبی هم در لحظه سال تحویل و هم در مدت زمانی که زائرین در بقاع متبرکه حضور دارند در قالب خیمه های معرفت هم به خود والدین و به فرزندانشان است .

حجت الاسلام عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در این جلسه گفت : نباید از این نکته غافل شد که آرامش امروز مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا کنون است و یکی از وظایف هیات امنای بقاع متبرکه استان سمنان در سا ل جاری و سال 97 ، تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی برای عموم مردم است .

وی افزود : دشمنان نظام به دنبال این هستند تا صفحه ی روشن انقلاب اسلامی را برای مردم تاریک جلوه دهند و دشمنان به دنبال این هستند تا جوانان را از انقلاب مایوس کنند .

دستاورد های انقلاب برای مردم روشن شود

حجت الاسلام واحدی با بیان اینکه برای جلوگیری از حمله های دشمنان به انقلاب باید دستاورد های انقلاب برای مردم روشن شود تصریح کرد : یکی از مشکلات ما در استان سمنان طلاق است و باید برای این مشکل چاره اندیشی شود و اگر به دنبال راه حل این موضوع هستیم باید جلسات آموختن مهارت زندگی برای جوانان به طور مستمر برگزار شود .

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.