کمک ۱۳ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان اصفهانی

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت:۱۳ میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان کمک های مردمی، در ده ماهه سال جاری توسط مراکز نیکوکاری کمیته امداد اصفهان، جمع آوری شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه هدف اصلی این مراکز شناسایی و ارتباط موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله نیکوکاران و موسسات خیریه در محله­‌های شهر است، گفت: در همین زمینه در ده ماهه سال جاری، این مراکز موفق به جذب ۱۳ میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان از کمک­‌های خیران و نیکوکاران اصفهانی، شده­‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان،  با اشاره به رشد ۷۰ درصدی درآمد‌های مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان اصفهان در ده ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: محله محور بودن این مراکز باعث افزایش توانایی آنها در جلب اعتماد مردم محل و همچنین سرعت بخشی به روند جمع­‌آوری و هزینه کرد، کمک‌­های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران اصفهانی شده است.

شیران با بیان اینکه مراکز نیکوکاری محله با اولویت مساجدِ اصلی تشکیل شده و برخی از معتمدین محل به عنوان اعضای هیأت عامل در آن فعالیت داوطلبانه و خیرخواهانه دارند، گفت: این مراکز شامل رئیس هیات عامل، مسئول اجرایی، مسئول امور بانوان نیکوکار، مسئول امور برادران نیکوکار، مسئول امور خیریه‌­ها و مسئول اداری و مالی است. رئیس هیأت عاملِ این مراکز، از افراد متعهد و اثرگذار، و ترجیحاً از میان ائمه جماعت و اعضای هیات امنای مساجد انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری یکی از بزرگترین قدم‌های کمیته امداد در راستای افزایش اعتماد خیران در مورد هزینه کرد مبالغ اهدایی است، گفت: ان­‌شاء­الله در سال‌های پیش رو این مراکز نقش اصلی را در زمینه دریافت و هزینه کرد کمک­‌های خیران بر عهده خواهند گرفت و باعث کاهش تمرکز و در نتیجه افزایش سرعت در خدمات رسانی به نیازمندان جامعه خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

رشد ۷۰ درصدی درآمد‌های مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار