کشف ۳۱۰ هزار مواد محترقه قاچاق و صد‌ها لیتر مشروبات الکلی

با تلاش ضابطین قضایی در دو عملیات مجزا ۳۱۰ هزار مواد محترقه قاچاق و صد‌ها لیتر مشروبات الکلی خارجی و دست‌ساز را در مشهد و شهرستان بینالود کشف و ضبط کردند.

کشف ۳۱۰ هزار مواد محترقه قاچاق و صد‌ها لیتر مشروبات الکلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: مرحله اول این عملیات در حالی آغاز شد که ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی باخبر شدند، راننده یک دستگاه کامیون حامل بار مجاز قصد دارد محموله بزرگ مواد محترقه قاچاق را از یکی از مبادی ورودی شهر وارد مشهد کند.


قاضی مهدی خدابخشی افزود: خودروی مورد نظر توسط یک باند توزیع کننده قاچاق در شهر تبریز بارگیری شده بود که تیم رسیدگی کننده پس از کسب دستور بلافاصله وارد عمل شد کامیون مورد نظر را در عوارضی باغچه شناسایی و طبق هماهنگی مورد تعقیب قرار داد.

وی تصریح کرد: این خودروی سنگین تحت نظر ماموران قرار داشت تا اینکه سرانجام وارد مشهد شد و در یک باربری در منطقه مصلی توقف کرد که در همین موقع مردان قانون این مرد جوان که اهل و ساکن تبریز است را به همراه صاحب بار دستگیر کردند.
 
سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از این کامیون  مقدار ۳۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار شکلات این کامیون جاسازی شده بود را کشف کردند.

قاضی بخشی با اشاره  به مرحله دوم عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان گفت: عصر دیروز یکی از تیم‌های این پلیس تخصصی در شهرستان بیالود طی رصد‌های اطلاعاتی خود در هفته گذشته به اخباری دست یافتند که نشان می‌داد فردی در یک خانه مسکونی واقع در روستای عسکریه اقدام به تهیه، توزیع و دپوی مشروبات الکلی می‌کند.

وی افزود پس از اعلام این گزارش به دادسرا دستور شناسایی و جلب متهم صادر و طولی نکشید که ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بینالود در اقدامی ضربتی به مخفیگاه متهم اصلی این پرونده ورود پیدا کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ضابطین قضایی در این عملیات ضمن دستگیری متهم اصلی که مرد ۲۴ ساله و دارای سابقه کیفری است، مقدار ۱۳۹‌بطری یک لیتری، ۴۸ قوطی ۳۰۰ سی‌سی مشروبات الکلی خارجی و پنج گالن ۲۰ لیتری حاوی ۱۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز را کشف و توقیف کردند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

کشف مواد محترقه ومشروبات الکلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.