درسال اقتصاد مقاومتی انجام شد؛

آبرسانی به ۱۳۶ خانوار روستایی بافت

مدیرامور آبفار بافت خبرداد: پروژه آبرسانی مجتمع هارموئیه بافت از سری پروژه های اقتصاد مقاومتی و دهه فجر این شرکت افتتاح شد.

آبرسانی به ۱۳۶ خانوار روستایی بافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد جلال اشرف زاده مدیرامور آبفار بافت گفت: همزمان با ایام دهه فجر پروژه آبرسانی به مجتمع هارموئیه وروستا‌های تابعه به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۶ خانواردر راستای بهره برداری از این پروژه از نعمت آب شرب مستفیظ شدند تصریح کرد:پروژه آبرسانی هارموئیه شامل روستا‌های هارموئیه، گنبدان ودهساجراست.

وی جمعیت تحت پوشش این پروژه را ۳۲۲ نفر ذکر کرد وگفت:هزینه اجرای این پروژه از محل اعتبارات ملی و استانی تامین وبرای اجرای پروژه ۷ هزار و ۷۸۱ میلیون ریال هزینه شده است.

اشرف زاده با اشاره به اینکه درراستای اجرای این پروژه یک حلقه چاه حفر وتجهیز شده است اظهار داشت: همچنین یک مخزن ۲۰۰ متر مکعبی برای آبرسانی به روستا‌های ذکر شده احداث شده است.

وی تصریح کرد:خرید واجرای ۱۲ کیلومتر لوله گذاری شبکه آبرسانی وخطوط انتقال آب ونیز ساخت ۸ حوضچه شیرآلات وتاسیسات از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرای این پروژه بود.

وی با قدردانی از مدیرعامل شرکت آبفار استان به سبب همراهی وحمایت از اجرای پروژه ذکر شده، تصریح کرد:خوشبختانه دهه فجر امسال فرصت خوبی بود تا با اجرای این پروژه گام جدیدی به سمت رضایتمندی مردم روستایی بافت برداریم.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از پروژه آبرسانی به 136خانوار بافتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار