تکمیل طرح‌های نیمه کاره آموزش و پرورش املش نیازمند تخصیص اعتبار

برای تکمیل طرح‌های نیمه کاره آموزش و پرورش املش به ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم احمدپور سرپرست آموزش و پرورش املش گفت:برای تکمیل ۳ طرح‌ نیمه کاره آموزش و پرورش املش به ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود:برای تکمیل طرح ۱۲ کلاسه شهید باهنر شهر املش که تخریب و بازسازی آن از سال ۹۰ آغاز شده و ۷۰ درصد پیشرفت کار دارد به ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

سرپرست آموزش و پرورش املش با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰ دانش آموز در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند افزود:مدرسه شهید باهنر تنها مدرسه پسرانه دولتی متوسطه در شهر املش است.

قاسم احمدپورخاطر نشان کرد: برای تکمیل طرح مقاوم سازی مدرسه ۹ کلاسه پروین اعتصامی که هم اکنون ۵۰ درصد پیشرفت کار دارد به ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 وی افزود:در حال حاضر ۲۰۰ دانش آموز در تنها واحد آموزشی دخترانه دولتی مقطع متوسطه اول شهر املش مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست آموزش و پرورش املش اعلام کرد: همچنین برای تکمیل طرح مقاوم سازی دبستان ۶ کلاسه امام موسی صدر اسماعیل گوابر شهر رانکوه که هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت کار دارد به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

قاسم احمدپوربا اشاره به اینکه این طرح از خرداد ۹۴ آغاز شده است گفت: در حال حاضر ۶۴ دانش آموز دختر و پسر در ۶ پایه تحصیلی در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به این که ۱۳ درصد از واحد‌های آموزشی شهرستان املش تخریبی هستند تاکید کرد: کندی اجرای ۲ طرح مقاوم سازی مدرسه پروین اعتصامی شهر املش و دبستان امام موسی صدر اسماعیل گوابر شهر رانکوه مهمترین چالش عمرانی این اداره است که مایه نگرانی دانش آموزان و اولیاء آنان شده است.

سرپرست آموزش و پرورش املش تصریح کرد: ۵ هزار و ۸۷۷ دانش آموز املشی در ۱۰۴ واحد آموزشی در مقاطع مختلف در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

تکمیل ۳ طرح نیمه کاره آموزش و پرورش املش به بیش از ۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.