با کمک کانون پرورش فکری کودک ونوجوان؛

کاروان شادی ۲ به کوهبنان رسید

اهدای ۱۸ کانکس از سوی انجمن صنفی کار فرمایی فروشندگان اسباب‌بازی و پولشی استان تهران به زلزله‌زدگان کوهبنان با عنوان کاروان شادی ۲ انجام شد.

کاروان شادی ۲ به کوهبنان رسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ و بنابر اعلام روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان؛ با پیگیری و همکاری دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، انجمن صنفی فروشندگان اسباب بازی و پولشی استان تهران با اهدای ۱۸ کانکس ۹ متری تحت عنوان کاروان شادی ۲ به یاری مردم زلزله زده شهرستان کوهبنان در استان کرمان شتافتند.
با پیگیری‌های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، افراد نیازمند در منطقه زلزله زده کوهبنان شناسایی و کانس‌های اهدایی به آن‌ها تحویل داده شدند.
پیش از این نیز این انجمن با همکاری دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ارسال اسباب بازی برای کودکان زلزله زده استان کرمانشاه با عنوان طرح کاروان شادی اقدام کردند.

پس از گذشت قزیب به ۲ ماه از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در جَور و کوهبنان از توابع استان کرمان و سرمای شدید هوا در این مناطق کوهستانی، مردمان کوهبنانی هنوز به روال عادی زندگی برنگشته‌اند.
انتهای پیام / ح

اهدا کانکس به زلزله زدگان کوهبنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.