اجرای سه دوره آموزشی مهارت‌های مراقبت از خود، ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی

مدیرکل بهزیستی کردستان از اجرای سه دوره آموزشی مهارت‌های مراقبت از خود، ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدصباح قریشی مدیرکل بهزیستی کردستان با تاکید بر اهمیت توجه به اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، گفت: 45 درصد از مدارس استان در 10 ماهه امسال زیرپوشش آموزش‌های پیشگیری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های پیشگیرانه برای اقشار مردم به ویژه نسل جوان از اهمیت زیادی برخوردار است و در این راستا بهزستی استان به صورت جدی وارد عمل شده است.

قریشی خاطرنشان کرد: اجرای طرح پیمان توسط هلال احمر و تربیت بیش از 125 نفر متخصص پیشگیری در بین داوطلبان جمعیت هلال احمر از دیگر اقدامات کمیته پیشگیری از اعتیاد در سطح استان بوده است.

وی از اجرای سه دوره آموزشی مهارت‌های مراقبت از خود، ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد و گفت: طرح مدارس عاری از خطر ویژه دانش‌آموزان متوسطه، تهیه طرح‌های فرهنگی و اجتماعی توسط سازمان‌های مردم‌نهاد و برگزاری کارگاه‌های مربیگری در سطح استان برای تمام رشته‌های ورزشی از دیگر اقدامات انجام شده در کردستان است.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان از اجرای 87 طرح اجتماع‌محور آسیب‌های اجتماعی با محوریت اعتیاد خبر داد و گفت: 44 طرح شهری، 23 طرح روستایی و 20 طرح اجتماع‌محور در مدت زمان یادشده در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ د م

از اجرای 87 طرح اجتماع‌محور آسیب‌های اجتماعی با محوریت اعتیاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.