رئیس هیات تیراندازی استان اردبیل در سمت خود ابقا شد

سعید محمدی دوست تنها کاندیدای این مجمع توانست با اکثریت آرا در سمت خود ابقا شده و برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سعید محمدی دوست با بیان اینکه این رشته ورزشی جزو رشته های پرمدال محسوب می شود گفت: استان اردبیل در این رشته دارای استعداد های بلقوه زیادی است که می توان با توجه ویژه به این رشته ورزشکاران مستعد زیادی را در رده های مختلف به تیم ملی معرفی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: می توانیم با تعامل با آموزش و پروش در راستای شناسایی استعداد های جوانان قدم های اساسی برداشته و رده سنی نوجوانان را فعال کرد.

رئیس هیات تیراندازی استان اردبیل افزود: این رشته ورزشی در زمینه حضور بانوان در میادین بین المللی جزو رشته های بی دغدغه محسوب می شود به همین منظور بانوان می توانند با فراغ بال در همه رده های سنی فعالیت داشته باشند.

سعید محمدی دوست تجهیز این هیات به تجهیزات الکترونیکی را بسیار مهم دانست و  گفت: امیدواریم با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل این هیات را به تجهیزات جدید مجهز کرده تا ورزش کاران ما حضور پرقدرتی را در عرصه های مختلف ملی و بین المللی داشته باشند.

وی افزود: نبود اسپانسر مالی را یکی از مهمترین مشکل این هیات نامید و بیان کرد: متاسفانه به دلیل نداشتن حامی مالی سهمیه خود در لیگ برتر را از دست داده و اکنون با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان قادر هستیم در لیگ یک فعالیت داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

انتخابات مجمع هیات تیراندازی استان اردبیل

برچسب ها: انتخابات ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار