ترکیدن پمپ گاز وانت نیسان 5 نفر را مصدوم کرد

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت گفت: بر اثر ترکیدن پمپ گاز یک دستگاه وانت نیسان در جایگاه سوخت گیری گاز کیلومتر ۱۸ بزرگراه فتح تا کنون 5 نفر مصدوم شده اند.

ترکید پمپ گاز وانت نیسان 4 نفر را مصدوم کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ منصور حمیدوند سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت اظهار کرد:دقایقی قبل بر اثر ترکیدن پمپ گاز یک دستگاه وانت نیسان در جایگاه سوخت گیری گاز کیلومتر ۱۸ بزرگراه فتح تا کنون 5 نفر مصدوم شده اند.

وی افزود: در این حادثه بر اثر انفجار پمپ وانت نیسان که دچار نقص فنی بوده راننده و سه سرنشین خودروی سمند تاکسی مصدوم شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت  گفت: خودروی تاکسی که در لاین مقابل در حال سوخت گیری بود،اعضای یک خانواده سه نفره شامل پدر، مادر و کودک ۴ ساله دختر مصدوم شدند.

وی بیان کرد:حال خانم مسافر تاکسی و نیز راننده نیسان وخیم است و به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در لاین سوم قرار داشت نیز به شدت خسارت وارد آمد.

ترکیدن پمپ گاز وانت نیسان 5 نفر را مصدوم کرد

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت گفت:عوامل کلانتری ۱۵۴ چیتگر و نیروهای امدادی در محل حضور دارند و تا اطلاع ثانوی فعالیت این جایگاه تعطیل می باشد.

سرهنگ حمیدوند افزود:به راننده های خودروهای عبوری که در مسیر کیلومتر ۱۸ در حال تردد هستند توصیه می شود برای مشاهده حادثه توقف نکنند تا ترافیک ایجاد نشود.

وی بیان کرد: دو مصدوم این حادثه از جمله خانم سرنشین سمند تاکسی و راننده نیسان به بیمارستان شهید فیاض بخش توسط اورژانس منتقل شدند و عوامل آتش نشانی در حال بررسی موضوع هستند که علت دقیق حادثه را متعاقبا اعلام خواهند کرد و در حال حاضر مشکلی در محل حادثه نیست.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۱۶ بعدازظهر امروز (شنبه) حادثه انفجار خودرو در داخل جایگاه سوخت CNG در مسیر شرق به غرب جاده قدیم کرج بعد از پل کفش ملی به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی در ادامه افزود:با بررسی آتش نشانان مشخص شد که مخزن سوخت یک دستگاه نیسان به هنگام سوختگیری دچار انفجار شده و سقف جایگاه سوخت ریزش کرده است و در پی این حادثه 5 تن(2 زن و 3 مرد) مصدوم شدند و همچنین بر اثر این افنجار به دو دستگاه تاکسی و یک پژو نیز خسارت وارد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران بیان کرد: بر اثر این انفجار بیشترین خسارت به خودرو نیسان وارد شده است، به گونه‌ای که این خودرو از وسط به دونیم تقسیم شده است.

وی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر آتش نشانان به ایمن سازی محل حادثه مشغول هستند و عملیات آن‌ها تا دقایقی دیگر به اتمام می‌رسد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسامی مصدومان حادثه انفجار پمپ گاز به شرح ذیل است:

محمد موسی پور 53 ساله، بیمارستان شهدای یافت آباد

اکبر گرجی 55 ساله، بیمارستان شهید فیاض بخش

سجاد عابدی 38 ساله، الناز عابدی 5 ساله، معصومه رسوفی 37 ساله، بیمارستان شهید فیاض بخش

گفتنی است؛ یک آمبولانس نیز در محل حادثه حضور دارد تا پاکسازی کامل صورت گیرد.

انتهای پیام/

انفجار مخزن سوخت خودرو نیسان در جایگاه CNG

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
خدا کمکشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
بد ترین روش کاهش آلودگی هوا همین گاز سوز کردن ماشیناس که همه ماشینا رو تبدیل کرده به بمبای متحرک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
بد ترین روش کاهش آلودگی هوا همین گاز سوز کردن ماشیناس که همه ماشینا رو تبدیل کرده به بمبای متحرک
آخرین اخبار