۲ مدرسه خیری برای بازماندگان از تحصیل در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۲ مدرسه خیری برای زیر پوشش قرار دادن کودکان بازمانده از تحصیل در حاشیه شهر زاهدان افتتاح شد.

علیرضا راشکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  گفت: ۲ مدرسه خیری که پنج و چهار کلاسه هستند در منطقه کریم آباد زاهدان افتتاح شدند.


وی ادامه داد: با راه اندازی این ۲ مدرسه ۵۵۰ نفر از کودکان بازمانده از تحصیل خارج از سن قانونی از فضای مناسب برای تحصیل بهره‌مند شدند.


وی افزود: همچنین به همت یکی از خیران غیر بومی سه مدرسه در شهرستان‌های زابل، ایرانشهر و چابهار برای کودکان بازمانده از تحصیل سیستان و بلوچستان در حال راه اندازی است که بزودی به بهره برداری می‌رسند.


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متوسط زیربنای فضای آموزشی در کشور ۵.۳۴ متر مربع و در این استان ۳.۱۱ متر مربع است، افزود: برای رسیدن فضا‌های آموزشی این استان به متوسط کشوری نیازمند ساخت افزون بر ۱۱ هزار کلاس درس هستیم.


وی گفت: ۱۸ هزار و ۹۳۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۶ هزار و ۱۸۱ مورد آن نیازمند تخریب و بازسازی و چهار هزار و ۳۵۸ مورد آن نیازمند مقاوم سازی است.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه در حاشیه شهر زاهدان

برچسب ها: افتتاح ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار