فاتح صنعت شیراز در میان قهرمانان صنعت ایران

گروه فاتح صنعت یکی از مجموعه‌های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شیراز به عنوان قهرمان صنعت ایران انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در سیزدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین وزارت کشور و ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و صاحبان برند‌های ارزشمند ایرانی و همچنین تولیدکنندگان موفق حوزه صنعت در محل مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد گروه فاتح صنعت موفق به کسب این عنوان شد.

احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهار داشت: این مجموعه صنعتی در حال حاضر بزرگترین واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان است که توانسته علاوه بر اشتغال زایی مناسب، نقش مهمی نیز در جلوگیری از خروج سالانه میلیون‌ها دلار ارز از کشور و صرفه جویی ارزی ایفا کند.

وی توجه مدیران این مجموعه صنعتی به ظرفیت‌های داخلی به ویژه توانمندی‌های موجود در استان در دو بخش تامین نیروی انسانی و نیزاستفاده از ظرفیت‌های سایر واحد‌های صنعتی در تهیه و تامین کالا و تجهیزات را دو ویژگی مهم این گروه صنعتی اعلام کرد.

فتوحی ادامه داد: توجه به تولید محصولات و تجهیزات دانش بنیان و استفاده از جدیدترین و به روز‌ترین فناوری‌های روز دنیا در حوزه‌های مختلف طراحی و ساخت تجهیزات، ازمهمترین نقاط قوت این مجموعه صنعتی است.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های انجام شده در این مجموعه صنعتی در حوزه‌های طراحی و تولید و نصب و راه اندازی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

سید محمد علی فاطمی مدیر عامل گروه فاتح نیز بیان کرد: این گروه دارای ۱۴ شرکت زیرمجموعه است که با بیش از پنج هزار نفر پرسنل همگی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ر

سیزدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار