500 میلیون تومان چک یک استقلالی روی میز افتخاری

مدیران استقلال در اسفند ماه سال جاری باید سومین چک انتقال شجاعیان را به باشگاه گسترش فولاد پرداخت کنند.

500 میلیون تومان چک یک استقلالی ها روی میز افتخاریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانبا توجه به حضور داریوش شجاعیان در ابتدای فصل در استقلال در نهایت طبق توافق حاصل شده میان مدیران آبی پوش و گسترش فولاد این بازیکن با ضمانت سه فقره چک از جمع گسترشی ها جدا شد و به استقلال تهران پیوست .

از آنجایی که ضمانت حضور شجاعیان در استقلال برای آبی پوشان تهرانی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان آب خورد به همین دلیل مدیران استقلال تا به اینجا 2 فقره چک شجاعیان را که در اختیار گسترشی ها قرار داده بودند پاس کردند و در حال حاضر تنها یک فقره چک به مبلغ 500 میلیون تومان باقی مانده که موعد آن برای بیست و هفتم اسفند ماه سال جاری است.به این ترتیب استقلالی ها با پاس کردن این چک به طور کامل پول شجاعیان را به باشگاه گسترش فولاد پرداخت کردند و دیگر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

زمان انتقال قائدی به تهران مشخص شد

مهدی قائدی که در صحنه تصادف دچارپارگی از ناحیه کبد شد در نهایت با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و طبق صلاح دید پزشکان پس از مرخص شدن و رفتن به خانه انجام فیزیوتراپی را در دستور کار قرار داد .

طبق آخرین اطلاعات از وضعیت مهدی قائدی، قرار است روز سه شنبه هفته جاری بازیکن استقلال توسط پزشک خود مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورتی که پزشک قائدی صلاح بداند و اجازه پرواز را برای این بازیکن صادر کند در نهایت مدیران آبی پوش ظرف 24 ساعت اقدامات لازم برای حضور قائدی در تهران را فراهم خواهند کرد.

مهدی قائدی در صورتی که اجازه پرواز را داشته باشد می تواند در دیدار آسیایی استقلال برابر العین امارات از نزدیک تماشاگر بازی باشد.

مدیران استقلال نام مهدی قائدی را در لیست آسیایی قرار دادند اما این بازیکن به دلیل شرایط جسمانی همچنان نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند و دیدار های لیگ قهرمانان آسیا غایب است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.