آزمایش‌های موفق پهپاد مسافربر چینی +فیلم

شرکت سازنده‌ی پهپاد مسافربر Ehang 184 ویدئویی از آزمایش‌های موفقیت آمیز این پهپاد منتشر کرد.

آزمایش‌های موفق پهپاد مسافربر چینی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو سال قبل پس از نمایشگاه CES، شرکت چینی سازنده‌ی پهپاد مسافربر Ehang، اعلام کرد یک کوآدکوپتر کاملاً خودکار مسافربر خواهد ساخت. این شرکت چینی به تازگی ویدئویی از پرواز موفقیت‌آمیز این پهپاد مسافربر منتشر و اعلام کرده که Ehang از پروازهای آزمایشی مختلف سربلند بیرون آمده است. این پروژه اگر عملیاتی شود، انقلابی در صنعت حمل و نقل به وجود می‌آورد.

پهپاد مسافربر Ehang 184 در این مدت هزار پرواز آزمایشی مختلف انجام داده است. در یکی از این آزمایش‌ها، پهپاد توانست به ارتفاع 300 متری سطح زمین برسد. سایر آزمایش‌های خاص، شامل حمل 230 کیلوگرم مسافر و  طی مسافت 15 کیلومتر بوده است. یکی دیگر از آزمایش‌های مهم این پهپاد، تست حداکثر سرعت بود که توانست به بیشینه سرعت 130 کیلومتر بر ساعت برسد. این پهپاد برای دو نفر با مجموع وزن 280 کیلوگرم گنجایش دارد.

این آزمایش‌ها در شرایط هوایی مختلفی انجام شده و پهپاد توانسته در هوای بسیار گرم، هوای شدیداً مه آلود، هوای تاریک شب و حتی گردباد و بادهای بسیار شدید بدون هیچ مشکلی به مقصد برسد.

پهپاد تمام الکتریک می‌تواند مسافر خود را تا مسافت 15 کیلومتری و در عرض 23 دقیقه‌ جابجا کند. همانطور که گفته شد، Ehang 184 به طور کاملا خودکار قادر به بلند شدن از زمین، طی یک مسیر، احساس وجود موانع احتمالی در مسیر و فرود بر روی زمین است. فردی که در داخل کابین است تنها مقصد را به سیستم اعلام می‌کند و پس از آن کار دیگری انجام نمی‌دهد.

در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، فرد مسئول که در محل شرکت قرار دارد کنترل را به دست می‌گیرد و پهپاد را از راه دور هدایت می‌کند. آنطور که مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند، قابلیت کنترل به صورت دستی توسط مسافر قدم بعدی شرکت است.

افزودن قابلیت کنترل به صورت دستی به منظور دادن توانایی هدایت وسیله به دست مسافر قدم بعدی شرکت است. سازنده عقیده دارد این کار برای مسافران شدیدا لذت‌بخش خواهد بود. در ادامه ویدئویی که این شرکت به تازگی منتشر کرده است، را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

پهپاد مسافربر چینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.