آموزش ۱۴۰۰ خادم‌یاری رضوی در فارس

۱۴۰۰ نفر در استان فارس به عنوان خادمیاران رضوی برگزیده شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جابر مهدیار مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس در مراسم افتتاح کانون خادمیاران رضوی مدارس علمیه خواهران استان فارس، گفت: نماینده‌های استان فارس در شهرستان‌ها فعال‌شدند و تا امروز ۱۴۰۰ نفر برای خدمت در حرم و به‌عنوان خادمیاران حضرت علی بن موسی‌الرضا آموزش اختصاصی دیده‌اند.

وی از صدور مدرک برای خادمیاران پس از قبولی در آزمون کشوری دوره تربیت دستیار تخصصی مشاوره خبر داد و افزود: مقدمات حضور، گزینش و پذیرش و رسیدن به کد پرسنلی برای خادمیاران انجام‌شده است و در این مرحله بعد از اتمام آزمون، برای خادمیاران مدارکی صادر خواهد شد.

مهدیار با اشاره به فراهم بودن امکان برقراری ارتباط خادمیاران با رابطان استان در شهرستان‌ها، ادامه داد: کار شما در راستای کانون‌هایی است که خود اثرگذاران آن خواهید بود و می‌توانید خدمت بزرگی را انجام دهید.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس، با تأکید بر اصل مشاوره دهی شما با رویکرد تثبیت امربه‌معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: مشاوره دهی شما به خانواده‌ها، نسل‌های فعلی و برنامه‌های آتی با همین رویکرد تثبیت امربه‌معروف و نهی از منکر باشد.

وی از تأسیس مهدالرضا برای سنین پنج‌ساله در شهرستان‌های استان فارس خبر داد و اظهار کرد: تاکنون سه مهدالرضا فعال‌شده و این توسعه در راستای تربیت نسل پنج‌ساله، قابل تکثیر و افزایش است و در سطح استان هرگونه حمایت لازم برای تأسیس مهدالرضا و گرفتن مجوز‌های لازم را انجام می‌دهیم.

مهدیار هدف از اقدامات انجام‌شده در استان را توسعه فرهنگ رضوی و خدمت به محرومین جامعه اعلام و تأکید کرد: با توجه به اینکه دفتر نمایندگی فارس فعالیت خود را به‌صورت استانی انجام داده و خادمیاران نیز در همان راستا سازمان پیدا می‌کنند، اقدامات انجام‌شده در استان در راستای دو هدف مهم آستان قدس رضوی یعنی توسعه فرهنگ رضوی و هم‌زمان خدمت به محرومین جامعه است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس تصریح کرد: شما خادمیاران با توجه به پایه علمی، شناخت از جامعه، فضای آموزشی ایجادشده و حمایتی که از دستگاه امام رضا (ع) می‌شوید، با وضعیت مناسبی می‌توانید در کانون‌های خادمیاری ویژه خانواده‌ها قدم بردارید.
انتهای پیام/ر

راه‌اندازی مهدالرضا در نقاط مختلف فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار