برنامه‌ریزی کمیته مدعوین برای حضور در مسابقات قرآن کریم

مسئول کمیته مدعوین سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ازبرنامه ریزی برای حضور جامعه هنری و فرهیختگان در این دوره مسابقات خبر داد.

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛دومین نشست کمیته مدعوین سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم پیش از ظهر امروز در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

حسن ربیعی؛ مسئول کمیته مدعوین سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در این نشست که با حضور مسئولان کارگروه ها واعضای این کمیته برگزار شد، اظهار کرد: برای نخستین بار در حال تهیه کتاب مدعوین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به عنوان بانک اطلاعات جامع مدعوین هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این کتاب اسامی تمامی مسئولانی که باید در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور پیدا کنند، با عنوان مسئولیتشان درج می شود تصریح کرد: با تهیه این کتاب، در سالهای بعد عناوین تغییری پیدا نمی‌کند اما احتمال دارد که در اسامی تغییر ایجاد شود.

مسئول کمیته مدعوین سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم درباره هم‌اندیشی با جامعه قرآنی کشور قبل از سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: همچنین یکی از برنامه ما نشست هم اندیشی با 120 نفر از اعضای جامعه قرآنی کشورمان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف است که بزودی برگزار خواهد شد .
مدیر کل حوزه ریاست سازمان اوقاف با بیان اینکه ظرفیت حضور 6 هزار نفر در سالنهای اصلی و جنبی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلی در نظر گرفته شده است، گفت: دعوتنامه‌های میهمانان براساس کتاب مدعوین و با نک اطلاعاتی که در اختیار داریم فراهم و براساس محتوای خاص به افراد مورد نظر ابلاغ می‌شود.

در این نشست آماری از تعداد میهمانان چهار کارگروه جامعه قرآنی و مذهبی، مسئولین کشوری، مدعوین لشگری و ایثارگران و مردمی ارائه شد و برای حضور جامعه هنری و فرهیختگان در سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/

بانک اطلاعات مسابقات بین‌المللی قرآن کریم 

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار