اردبیل میزبان پیکر مطهر 2 شهید والامقام تازه تفحص‌ شده می شود

مسئول جست‌وجو و تفحص شهدای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استان اردبیل میزبان پیکر مطهر 2 شهید والامقام تازه تفحص‌ شده می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ذکی‌الله خوشبخت، مسئول جست‌وجو و تفحص شهدای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل متبرک به حضور پیکر مطهر 2 شهید والامقام تازه تفخص‌شده خواهد بود که یکی از این شهدا در شهرستان خلخال تشییع و تدفین خواهد شد.

وی با اشاره به وجود تقاضای مختلف برای میزبانی از شهدای گمنام در سطح استان گفت: محل تشییع و تدفین این شهدای والامقام با اولویت درخواست‌ها و موافقت مرکز کشور بوده که پس از تائید پیکر مطهر شهدای گمنام به مناطق مورد نظر انتقال داده می‌شود تا در این مناطق تشییع و تدفین شوند.

مسئول جست‌وجو و تفحص شهدای دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: تاکنون 26 نقطه از استان اردبیل متبرک و مفتخر به حضور شهدای گمنام شده که این افتخاری بزرگ برای استان اردبیل به شمار می‌رود.

خوشبخت بیان کرد: پیکر مطهر شهید گمنام 16 ساله که در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمدند، در اردبیل تشییع و سپس در روز نخست اسفندماه خلخال میزبان این شهید والامقام شده و در این روز مراسم تشییع این شهید والاتبار برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام پس از برگزاری آیین تشییع در حوزه علمیه جعفریه خلخال در جوار مرقد آیت‌الله یکتایی، امام جمعه فقید این شهرستان تدفین و خاکسپاری خواهد شد که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

26نقطه از استان اردبیل متبرک به حضور شهدای گمنام شده است

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.