نامه رسمی نماینده عمده شرکت سامسونگ در ایران به دادستان کل کشور

نماینده عمده شرکت سامسونگ در ایران نامه رسمی را به دادستان کل کشور ارسال کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  و به نقل از گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور،متن کامل نامه به شرح زیر است:

ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر به آن مقام محترم، احتراماً در راستای شفاف سازی ابهام پیش آمده در خصوص هدایای المپیک زمستانی 2018 شرکت سامسونگ، به استحضار می رساند که کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ کره جنوبی طی نامه های رسمی مورخ 20بهمن ماه 1396 به کمیته ملی المپیک ایران بایت ناهماهنگی های پیش آمده در جریان توزیع هدایای المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ از ورزشکاران ایرانی به طور رسمی عذرخواهی نموده و همچنین در روز شنبه مورخ 21 بهمن ماه 1396، ضمن دلجویی از ورزشکاران ایرانی، هدایای آنها را که در اختیار کمیته بین المللی المپیک بوده است، به آنان تحویل داد.

لازم به توضیح است که شریک سامسونگ _ به عنوان حامی مراسم المپیک 2018 _ تعداد چهار هزار عدد گوشی نوت 8 ویژه المپیک زمستانی 2018 را برای توزیع میان تمامی ورزشکاران در اختیار کمیته بین المللی المپیک قرار داده بود اما توزیع این هدایا به عهده این شرکت نبوده و در اختیار کمیته بین المللی المپیک بوده است.

سامسونگ با آنکه اساساً نقشی در روند توزیع این گوشی ها نداشت، با تمام توان مسئله را پیگیری کرده و برای حل این مشکل اقدام نموده است. شرکت سامسونگ بسیار خوشحال است که هم هدایا به ورزشکاران ایرانی تحویل شد و هم کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ کره جنوبی در نامه های رسمی از نمایندگان ایرانی عذرخواهی کرد و این مطلب به طور رسمی در رسانه های جمعی انعکاس یافت. به پیوست نسخه ای ازبیانیه رسمی شرکت سامسونگ، تصویر نامه کمیته بین المللی المپیک، تصویر نامه کمیته برگزاری المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ کره جنوبی، تصاویر ورزشکاران ایرانی به هنگام دریافت هدایا از کمیته بین المللی المپیک و خبر درج شده در چندین خبرگزاری ایرانی از جمله خبرگزاری رسمی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران جهت ملاحظه تقدیم می گردد.

شرکت سامسونگ همواره به فرهنگ، هنر و جامعه ایران احترام گذاشته است و اجرای پروژه های متعدد مسئولیت های اجتماعی این شرکت در ایران_ از جمله برگزاری کمپین حمل مشعل المپیک و اعزام تیمی 10 نفره از چهره های الهام بخش ایرانی به کره جنوبی برای حمل مشعل بازی ها به نمایندگی از ایران، پروژه دوازده کتابخانه صوتی برای نابینایان و کم بینایان در سطح به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه و کمک به احیای محیط زیست ایران در کمپین «یادگاری تو به زمین» که طی آن با کاشت 121 هزار اصله نهال، 110 هکتار از جنگل های باستانی هیرکانی در منطقه جواهرده احیا شد_ خود گواه این مطلب است. علاوه بر این، در حوزه آموزش، پروژه ای مانند آکادمی مهندسی سامسونگ رابا همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأسیس کردیم که در دوره هایی رایگان جدیدترین فناوری ها و مهارت های فنی را به علاقه مندان و تکنسین ها آموزش می دهد. تأسیس مرکز فناوری سامسونگ_ امیرکبیر نیز به صورت رایگان به جوانان ایرانی برای توسعه کسب و کارهای جدید در شاخه های مختلف مسئو لیت های اجتماعی کمک می کند. سامسونگ همیشه حامی مشتریان اش در ایران هستیم و آرزو می کنیم نمایندگان و ورزشکاران ایرانی تجربه ای موفق و فوق العاده در المپیک زمستانی 2018 داشته باشند.

شرکت سامسونگ از نظرات کاربران ایرانی اش قدردانی کرده و همواره تمامی تلاش خود را برای حل هرگونه مشکلی به کار خواهد بست حتی اگر خودش نقشی در آن نداشته باشد. حضور و تعهد ما در ایران و نوع عملکردمان در این کشور نشان می دهد تا چه حد حقوق تمامی افراد را برای دسترسی برابر به فناوری به رسمیت می شناسیم. در نهایت و با توجه به عذرخواهی رسمی کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزاری المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ کره جنوبی و پایان سوءتفاهمات ایجاد شده، شرکت سامسونگ تجربه ای موفق، منحصربفرد و شاد را برای ورزشکاران ایرانی آرزو دارد.

با احترام _ بام ساک هونگ

نماینده عمده شرکت سامسونگ، شعبه ایران

انتهای پیام/

نامه شرکت سامسونگ به دادستانی کل کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۶
باهر چه زودتر بررسی ونظارت بیشتر بشه وپیگیری