متولیان امامزادگان باید در اقامه منظم و باشکوه نماز جماعت تلاش کنند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت:متولیان امامزادگان باید در اقامه منظم و باشکوه نماز جماعت به عنوان فریضه الهی تلاش کنند .

متولیان امامزادگان باید در اقامه منظم و باشکوه نماز جماعت  تلاش کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین جنتی در جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اهمیت اقامه نماز در جوار امامزادگان گفت: اقامه نماز یکی از شعارهای مهم و اساسی دین اسلام است و توجه به این عبادت، خدمتی در راستای تعظیم شعائر الهی است.
وی بر اقامه نماز در اول وقت در اداره واقاف و امور خیریه استان، امامزادگان و مساجد تاکید کرد و گفت: متولیان امامزادگان باید در اقامه منظم و باشکوه نماز جماعت به عنوان فریضه الهی تلاش کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هدف اقامه نماز را ذكر و یاد خداوند متعال خواند و گفت: نماز وسیله پاك كردن گناهان است چرا که خواه ناخواه انسان را متوجه توبه و اصلاح اعمال و رفتار گذشته می كند.
وی با اشاره به امامزادگانی که در جوار آنها آرامستان واقع شده است، گفت: باید برای راه اندازی و اقامه نماز جماعت به ویژه در روزهای پنجشنبه و جمعه در جوار امامزادگانی که در کنار آن آرامستان واقع شده است برنامه ریزی منظم و منسجمی صورت گیرد تا نسبت به ارتقای سطح معلومات در حوزه نماز مردم مفید واقع شود.
حجت الاسلام و المسلمین جنتی در بخش دیگری از سخنان به استفاده از ظرفیت علمای بومی استان اشاره کرد و گفت: در مناسبت های سال باید از حضور علمای بومی استان جهت تبلیغ و ترویج مباحث دینی به ویژه ترویج سنت حسنه وقف در امامزادگان استفاده شود.

انتهای پیام/ن

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.